|
||||
|
||||
Porsche 996 hobby project.
De kogel is door de kerk... De 996 is gekocht
Het is een '98-er geworden in de kleur nachtblauw, donkerblauw lederen interieur. 6 versnellingen handbak en dus geen tiptronic...(bewuste keuze) Van origine een Italiaan met volledige onderhoudshistorie waar alle 135.000 km's zijn gedocumenteerd. Afgelopen donderdag bij Porsche Centrum Rotterdam een aankoopkeuring laten uitvoeren. Een prijzig grapje, maar het geeft wel iets meer zekerheid en vertrouwen in de auto. de keuring is glansrijk doorstaan. Morgen vroeg met de trein naar Rotterdam en de 996 ophalen en vervolgens weer een mooie rit terug naar het Limburgse Veel plannen zijn er niet buiten regulier onderhoud en een setje 993 turbo twist velgen. Deze week nog even poetsen en dan volgen er meer pics...
|
||||
|
||||
996 project, ik denk nou komt et!...
Quote:
Niet dus, maar evengoed veel plezier ermee
|
|||
|
|||
Veel plezier met de Porsche |
|
|||
|
|||
Quote:
^ precies wat ik dacht Maar wel mooie auto, veel plezier ervan |
|
||||
|
||||
Zo begint het altijd... En vervolgens loopt het toch weer uit de hand. 👍
|
||||
|
||||
Mooie aankoop Ralph!
|
|||
|
|||
Leuke auto,heb nog een leuk setje bbs e28 in 18inch voor deze auto
|
|
|||
|
|||
Als het net zo uit de hand zoals bij mijn 911 dan ben je nog wel ff onderweg :-)
|
|
||||
|
||||
Gaaf hoor!
|
||||
|
||||
Tijdens de aankoopkeuring bij Porsche Centrum Rotterdam had ik het advies gekregen om de voorbumper, de lucht bakken en de condensors te verwijderen omdat er tussen de condensors en de radiatoren v/d koeling vaak veel troep gaat zitten.
Gisteren alles losgehaald en schoongemaakt... Dat was geen overbodige luxe. Uiteindelijk ook nog even de binnenspoiler van de voorbumper opnieuw zwart gespoten, die verkleuren altijd bij deze modellen. Nu ziet het er weer top uit.
|
||||
|
||||
Aankomend najaar moeten de achterbanden van mijn 996 worden vervangen. Gelijk wil ik dan "iets" met de velgen gaan doen omdat de huidige kleur mij niet aanstaat... Momenteel zijn ze gepoedercoat in een zilveren kleur, ook de randen die normaal gesproken gepolijst zijn.
Ik heb het idee om de randen opnieuw te laten polijsten en de harten BBS goud te coaten, spuiten of wat dan ook. Kan iemand op onderstaande foto de harten eens goud photoshoppen ? Eventueel ander ideeen zijn ook van harte welkom, mijn eigen idee ben ik ook nog niet definitief over uit, alvast bedankt !!
|
||||
|
||||
Ik zou ze weer als origineel maken dank ik, goud is wel mooier maar eigenlijk moet je dan ook lager gaan.
|
|
|||
|
|||
Gewoon ff een setje rennsports eronder knallen en een mooie gt3 spoiler,is. alvast een beginnetje
|
|
||||
|
||||
Veel plezier met je (hobby)auto.
Mooi ding man |
|
||||
|
||||
Mooie Porsche!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Voor de fotoshoppers
|
||||
|
||||
Dat goud gaat wel dik staan denk ik
|
||||
|
||||
mooi, ik zou hem alleen iets laten zakken
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle info !!
Zoals Ik er nu over denk worden de harten BBS goud en de randen gepolijst. Ook zal Ik de auto dan 3cm laten zakken... Misschien toch iemand die een photoshopje wil maken ??