|
|||
|
|||
Google Earth!
|
|
||||
|
||||
Erg vet!! Maar t duurt wel erggg lang
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat is waar, heb gezien dat nederland voor 2000 is opgenomen, de satalietfoto's zijn erg oud! kijk maar naar Schiphol, heeft nog geen 5e baan en daar zijn ze in 2000 mee begonnen. Als je naar New York kijkt, kan je het gat zien van Ground Zero. Daar hebben ze dan ook gebouwen ingetekend. Echt leuk, zeker als de definitieve versie uitkomt, die is nog beter en meer up to date (volgens Google) Last edited by Rico : 26-09-2005 at 13:05. |
|
||||
|
||||
zoiets had ik ook, kon je virtueel over nl heen vliegen, weet niet meer hoe het heette, maar was ipv sateliet met luchtfotoos, dus superscherp.
was iets met terra... kan zijn dat google dat heeft overgekocht..
|
||||
|
||||
Dat zou wel vet zijn, met luchtfotos over nederland heen. Kan je mooi geschikte plekjes uitzoeken om te vlammen...
|
||||
|
||||
thnx Rico voor de tip.
Heb het gedownload en net weer even gekeken. Echt super! Sommige plekken zijn echt scherp, je kunt de auto's bij de tunnel Denemarken/Zweden zien staan voor de tolhuisjes. |
|
||||
|
||||
zo hoef ik niemand meer de adresgegevens te geven, ik kan nu gewoon aanwijzen waarheen te rijden!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
leuk hoor......
is er nog niet voor de mac! |
|
||||
|
||||
voila, zo goed als zichtbaar
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
off-topic: moet je eens op je huis gaan staan en dan full-speed uitzoomen, geeft een superbeeld....je voelt je bijna kleiner worden.
|
||||
|
||||
Sow dan , als we ff Blerick op volksforum zetten :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
cool! ik heb ons huis + schuur gevonden! als je goed kijkt kun je op het weiland zelfs zien welk rondje we altijd rijden met de crossauto's!
|
||||
|
||||
beetje laat misschien.. maarre..hoe kan je zo goed inzoomen dat je huizen etc ziet staan?
|
||||
|
||||
kun je volgens mij ook niet overal. alleen waar ooit luchtfoto's zijn gemaakt. zoals amsterdam staat wel tot op straatbeeld in detail. maar zo'n gehucht als haps is ook een wazige vlek
|
||||
|
||||
Quote:
oud gastel is geen gehucht wil je zeggen
|
||||
|
||||
Kijk hier gaan we heen op vakantie!!!
|