|
|||
|
|||
Kl*tezooi!!! :( :( :(
Kon dus helaas nie op de meeting zijn zondag ivm met ziekte...
Zaterdagaaf kijk ik op me tel.. vet veel oproepen gemist!! + voicemail berichten... (had liggen slapen) Van wie? Ja van een aantal hierzo Ik hoor allemaal gelach en geouwehoer, snap der helemaal niks van en was best wel boos.. Wat hoor ik nou net..... Heb ik een vet "ranzige" (vaaaaage) voice mail!!! Hoe kan in hemelsnaam een voicemail veranderd worden zonder dat iemand mijn tel heeft gehad????? Ben echt vet pissed off nu.... :x :x :x Mocht iemand van hier zo flauw zijn geweest, meld het dan ff keej |
|
||||
|
||||
hmmm.... heel vreemd geval?
Als ik het goed begrijp hebben ze je welkomst boodschap veranderd in iets ranzigs.. |
|
|||
|
|||
Nou eigenlijk nie, maar meerendeel heeft er vet vaak naar geluisterd en kunnen ze je zooooo vertellen!!
Iets met opties en wat voor sex je met me zou willen zeg maar... Maar was ingesproken door een mannenstem :S Je kon kiezen uit allemaal opties :S |
|
||||
|
||||
Je kan toch via internet voicemail berichten aanvragen en versturen
naar een 06 nummer of zit ik er heel ver naast???? Heb ook wel eens zo'n klote geintje mee gemaakt..... |
|
|||
|
|||
Ja maar dacht dat ik daar dan een sms van kreeg?
Dat ik em dan bevestigd heb moeten hebben, maar het is gewoon onverwachts veranderd.. Zal wel weer wat nieuws zijn ofzo :S vaaaaaag Echt kl*testreek... |
|
||||
|
||||
Dat zou kunnen, heb het nog nooit geprobeerd.....
Klote streken he? Daarom hou ik mijn nummer een beetje prive want van sommigen weet je het maar nooit......... |
|
||||
|
||||
Ach lieve Ans, het valt toch allemaal wel mee........ We hebben er met zijn allen van mogen genieten en gingen duidelijk voor keuze 6. Ik vond hem wel grappig.
Ben je al weer iets beter? |
|
||||
|
||||
Quote:
En keuze 6 was? met saus en kroepoek? |
|
||||
|
||||
Ik laat het aan ans over of zij het wil vertellen ja of nee.
|
|
|||
|
|||
Nou ik vond het helemaal niks
Heb net mijn profider gebeld en ze gaan uitzoeken wanneer het gewijzigd is en hoe... Ze zei dat ze dit nog niet eerder hadden meegemaakt en weten dus (nog) niet hoe dit kan en gaan het uitzoeken... Optie 6: Trio'tje Tsjah tis maar waar je van houdt allemaal.. Blijf het een klotestreek vinden Ben ook nog steeds ziek helaas |
|
||||
|
||||
[quote="MyGTI"]
Optie 6: Trio'tje [quote] :oops: |
|
||||
|
||||
De makkelijkste manier om iemand z'n voicemail te veranderen is met de telefoon zelf. Dus denk ff na of je'm ergens hebt laten liggen, iemand hem geleend heeft enz.
|
||||
|
||||
Quote:
:? :? :?: |
|
|||
|
|||
Quote:
Ghehehe beeeeetje jammer dat jullie nou net die voicemail moesten luisteren!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb em afgelopen week echt nergens laten slingeren Das het vage nou juist.. Heb dat ding altijd bij me nl.. :? |
|
||||
|
||||
Quote:
haha. Het was echt geweldig zaterdagavond. Volgens mij belde Chris je eerst en die hoorde je voicemail. Tja en toen hebben we je nog een aantal x extra gebeld om alle optie even te luisteren. We hebben er echt helemaal dubbel om gelegen. Je had al die koppen moeten zien daar. |
|
|||
|
|||
Ja maar is nie leuk :P ghehehehe (ik zou ook gelachen hebben!! vast wel )
|
|
|||
|
|||
Voicemail veranderen kan alleen maar via je eigen telefoon geloof ik. Maar ik heb ook wel eens gehoord van een inbel nummer. Dan kun je op iedere willekeurige telefoon je berichten afluisteren. Alleen heb je daar een code voor nodig dacht ik...
Erg vervelend voor je, dit soort grapjes hebben een beetje de neiging verkeerd uit te pakken. (heb het ooit ook voor de grap eens gedaan bij een vriend hele ranzige voicemail, belt z'n moeder op...)
|
||||
|
||||
Ik heb je alleen ge-sms-t.. Denk dat ik echt wat gemist heb...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |