|
||||
|
||||
Mijn Jetta
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben Kevin, 20 jaartjes jong en heb, zoals de meesten onder ons, een passie voor VW (VAG). Toen ik mijn rijbewijs haalde reed ik met de auto van men vader, een Polo. Polo 6n2 1.4 TDI 2001 (pompverstuiver, vrij krachtig wagentje dus) Hier heb ik mee rondgeknotst tot ik mijn eerste wagentje ging kopen een klein jaartje later. Ik had hem in verlaagde stand al gekocht, en nadien ook nog een "personal touch" aan gegeven . (was super om zo te rijden, ik hou vooral van het gevoel dat de auto niet gaat hangen in de bochten) Vento mk3 1.9D 1995 (de sticker op men kofferdeksel 'I may be slower, but cooler and lower' was niet ongepast) Deze heb ik met spijt in het hart moeten verkopen wegens een accidentje. Begin december heb ik dan mijn huidige auto gekocht, volledig in originele stand, en heb nog niets aangepast (buiten ledlampjes op mijn nrplaat). Van deze wagen ben ik super content; mooi, rijd goed, rijd zuinig (wat belangrijk is voor mijn 82km/dag woon/werk),... Ik zou hem graag verlagen, mooie velgjes eronder, ander navigatiesysteem, e.d. Jetta MK5 1.9 TDI 2006 Wat ik ook zou willen is een oldtimer (karmann ghia of T2a ofzo), dus dat word een keuze maken.. Vento: Jetta: Last edited by Kevin-08 : 05-07-2013 at 13:31. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Hier staat beschreven hoe je foto's upload; http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 Aan je tekst te zien kom je uit België of niet?
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info Sven.
Jep idd, ik kom uit Belgiënland, meerbepaald Antwerpen. Ik denk dat ik veel ga hebben aan dit forum. Grtjes |
|
||||
|
||||
Antwerpen ben ik ook vaak te vinden
|
||||
|
||||
leuke auto ben benieuwd naar je updates!
ben ook begonnen met zon jetta |
|
||||
|
||||
Volgende update! theeft even geduurd maar het is de moeite waard!
Laat jullie reactie maar horen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de standaard velgen mooier vindt. Maar dat is mijn mening natuurlijk Verders een strakke bak |
|
||||
|
||||
Hier heb ik nog een kleine aanpassing gedaan.. Amerikaanse grill + chromé spiegelkapjes
Nja, hij zou toch wat beter in de kas mogen liggen.. # Jeep-gevoel.. Last edited by Kevin-08 : 29-10-2013 at 18:34. |
|
||||
|
||||
New update. |
|
||||
|
||||
Stukken beter zo!
|
||||
|
||||
Was ook geen gezicht, dat reservewiel op de dissel
Velgen onder de Jetta staan ook netjes
|
|||
|
|||
Nu nog een paar BBSen voor op de aanhanger.
|
||||
|
||||
Update!! Ondertussen trotse eigenaar geworden van Porsche 924 en Honda Shadow
|