|
|||
|
|||
bbs front op golf 1????
bbs heeft een heel mooie set voor op de golf 1.
nu is mijn vraag, is de voor lip(het overzet deel)met ribbeltjes, ook los erop te monteren , zonder de spatbordranden van bbs? komt dit een beetje uit aan de spatbordranden, of moet hier veel aan aangepast worden?? |
|
|||
|
|||
Waarom alleen de voorspoiler ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat ik hem op mijn caddy wil monteren,en daar de complete bbs set niet.op past ivm lengte enz,heb geen interesse om alles te gaan verlengen dmv 2sets oid. Wil alleen de voorkant monteren,mits dit een beetje uitkomt... |
|
|||
|
|||
Volgen mij zijn er ook BBS spoilers die op de standaard verbreders aansluiten of op de spatbordrand of anders een zender spoiler deze lijken ook wel wat op de BBS.
mvg JVHVW |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat is toch niks hoor. Of de hele set, of niks.
|
|
|||
|
|||
Quote:
nja, bij mijn andere caddy heefd men eens een karmann setje van een carbrio pass gemaakt, Hadden ze t maar niet gedaan!!! t enige wat goed zit zijn de spatbordranden, voor de rest , is een caddy iets langer dan een golf , dus sideskirts verlengt , en tussen de achtersterste wielboog en de bumper is er ook plaats over... welk type komt dan goed uit met de originele spatbordranden? |
|
||||
|
||||
kamei en zender hebben spoilers gemaakt die zonder skirts e.d. zitten. Er staat er een op mp, dat is een veel betere optie
|