|
|||
|
|||
jetta2 1987 verlagen en wielen verbreden.
Hallo,
Zal me even voorstellen, mijn naam is Ruben en trotse eigenaar van VW Jetta 2 1987. Ik heb nu al jaartje gereden met me Jetta en vond het nu wel tijd om hem sportiever te maken. Mijn vraag is welke maten heb ik nodig voor mijn stalen velgen (13 inch)/banden en hoeveel cm moet ik hem verlagen (schroefset 40mm/80mm) bij die maten, of te wel wat staat het mooist? ik wiel graag dat me wielen uit de wielkast komen Max 2,80 cm. als iemand wat weet laat het me weten! |
|
||||
|
||||
Welkom hier .
Welke maat zijn de velgen ? Hoe breed zijn ze nu ? Welke et waarde Ik denk dat de schroefset wel wat lager moet als 40mm met 13" velgen anders gaapt het verschrikkelijk met van die kleine wielen Ik denk dat het het beste is om de auto eerst te verlagen en dan te meten hoeveel de wielen breeder kunnen als je dan de maat van je velgen weet de banden uitkiezen die het beste passen zonder al te veel aan te lopen |
|
||||
|
||||
Kijk anders ff op tyrestretch.com
Dan ken je wat voorbeelden bekijken met de maten die je wil
|
|||
|
|||
Thx, ik heb een schroefset aangeschaft van 20/80 mm, ik zal eerst verlagen en dan meten thx voor tip en voor de stie !
|