|
||||
|
||||
77'er MKI 16V G60
|
||||
|
||||
Quote:
Van die auto is hier ergens een topic.
|
|||
|
|||
Mooi ding, met een best prijskaartje maar ik snap dat de opbouw een stuk meer heeft gekost.
|
||||
|
||||
Die gaat volgens mij al even mee, als ik me het goed herinner van een dame geweest, meen de ex van Volksaddiction?
|
|
|||
|
|||
Geweldig.. En nog een origineel NL ook!
|
|
||||
|
||||
Heeft tijden terug ook wel eens te koop gestaan. Maar toen met de motor eruit en uitelkaar ivm revisie volgensmij.
|
|
||||
|
||||
Oude van Vanessa ex van Hans van HG Trading......
Als er nadat zij er mee gereden heeft nix meer aan gedaan is mooi laten staan is mijn advies...
|
|||
|
|||
HG trading jaja.. Dat was toch dat bedrijf uit Rotterdam met die mk1's in die grote loods?
|
|
||||
|
||||
Nee dat waren die oplichters uit Ridderkerk die menig liefhebber een flinke poot hebben uitgedraaid...
|
|||
|
|||
idd nu weet ik het weer!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die tijd maar snel vergeten. Daarna zelfs nog een hoop gezeur gehad met deze eigenaar.
Mankeerde een hoop aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Verbaasd me nix, maatje van me heeft haar toen nog geholpen om de auto Wsee klaar te maken toen we de kap open maakte kwamen we pvc pijpen tegen waar je normaal je stront doorheen spoelt thuis en werden daar gebruikt voor de intercooler dus om over de lader maar te zwijgen.... @Lesly idd die loods in Ridderkerk was dat ja
|
||||
|
||||
Quote:
Gebeurd helaas zoveel dat je zooi van iemand anders overneemt Ben benieuwd of hij nu wel in dusdanige goede staat is..
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is het lakwerk nog steeds slecht. Het nadeel was dat ik nog student was, toen die in mijn bezit was. Dus nu maar een andere aan opknappen.
|
||||
|
||||
Wat is een "sputnick" stuur
Last edited by vw-unit : 06-07-2013 at 06:39. |
|
||||
|
||||
zonde..
eigenlijk zou zo'n auto gewoon bij 1 eigenaar moeten blijven die hem of in 1 keer goed aanpakt ..(met alle kosten-ellende van die)... of je moet het ding gewoon pakken voor de onderdelen/kenteken etc.. anders blijft zoiets alleen maar meer slachtoffers maken onderweg.. die loods in Ridderkerk hé,daar zijn veel mensen toendertijd slecht weggekomen.. veel mensen slecht weggekomen en veel staalplamuur en duct tape naartoe vervoerd.. maar wel bekend van tv ..dat dan weer wel hahaha... |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat je niet misleiden door dit kenteken, kijk maar eens op de rdw site: eerste toelating nationaal 04-04-2006! Een YB kenteken kun je achteraf aanvragen voor auto's van voor 1978 En gewoon 50 pk op kenteken er missen er een slordige 200
|
|||
|
|||
Wist ik niet van het kenteken! Staat iig beter dan de 3letters op rij :-)
|
|
|||
|
|||
|