|
|||
|
|||
Jetta C 1.3 1987
Goeiedag,
Omdat ik een andere daily heb gehaald wil ik de jetta verkopen! Was in eerste instantie een auto bedoeld voor de winter, maar bleef er daarna ook in doorrijden. Altijd starten lopen, motor loopt prima maar de synchro mesh ring van de bak is slecht dus hij kraakt als je naar de 2 gaat. Verbruik met 4bak is 1:12,5 ook bij 120kmh op de snelweg. Onderkant is gewoon hard, wel een paar schraap plekken natuurlijk. Kan je gewoon nog vele goedkope kilometers mee rijden! Wat er op zit en aan gedaan is: -Nieuwe accu -Nieuwe middendemper -Einddemper is rechte rvs pijp -sidepipe krijg je erbij -nieuwe thermostaat -losse toerenteller -stoelhoezen!! -vmaxx schroefset -Randen gerold -Gele pitten -trekhaak Minpunten: -gat in het subframe -synchro mesh in de bak -kachel is lek dus afgesloten -Deuk in linker voorscherm Auto staat op origineel 13"staal (grijs) met 175/70/13 bandjes. APK loopt 28 juni af maar ik zorg dat er van de week verse APK op zit en dan is de vraagprijs 550euro. Zo ophalen 400euro of doe een goed bod! Heb eventueel ook nog een goed! 18.rp blok met automaatbak liggen. Gr Gino