|
||||
|
||||
Setje 16 inch staal 5x112 met banden
Ben opzoek naar een setje 16 inch staal 5x112 met banden voor mijn daily Jetta, heeft iemand nog iets liggen?
|
|
|||
|
|||
Hallo, heb nog een setje nieuwe stalen 16" VW velgen met nieuwe kwaliteits winter banden van kleber. Dot waarde van 2012. Ik weet niet of het wat voor je is vermits de echte zomer nog moet beginnen.
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik nog wel een setje liggen voor je. Zal vanavond eens ff loeren.
|
|
|||
|
|||
Heb wel een setje 16" lichtmetaal liggen origineel volkswagen. Zitten alleen geen banden omheen.
Betreft dat type velg. Zonder naafkapjes. 7.5 J ET 40 of 50 dacht ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben opzoek naar een compleet set. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is je budget, kan er wel een complete set van maken voor je. |
|
||||
|
||||
Nog opzoek!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze nog voor je liggen als je in de buurt van Zwolle komt
|
|
||||
|
||||
Quote:
I know , zoek even wat dichterbij als het kan. |
|
||||
|
||||
Iemand nog iets?
|
|
||||
|
||||
Wat mag het kosten, kan eens vragen bij de leverancier.
|
|
||||
|
||||
Heb eventueel wel de losse velgen voor je . Komen onder een transporter vandaan .
16 inch 7,5 J ET 51 Weet niet of dat past ?
|
||||
|
||||
Ik heb nog een set 16 inch ET50 liggen, van een Touran van 2012. Zitten winterbanden bij/om.. En; geinig voor weinig
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een setje liggen, 16" staal van een a8 met lompe banden en een setje 15" stalen velgen met 195 65 15" winterbanden
|
|
|||
|
|||
zgan oem VW setje lm 6x17 et48.5. (1ko 601 025 N) met nagenoeg nieuwe Dunlop wintersport 3D 205/50/17.
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel staal , en ik heb wel set banden ...
|
|
||||
|
||||
Ben voorzien, binnenkort op halen bij Alberto!
|