![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt,
hoort hier geen vacuunslang op te zitten? Zoja...gaat die dan hier heen? 't gaat om een '80er GTI Alvast bedankt, Alex |
#2
|
|||
|
|||
![]() lijkt mij wel maar ik ben niet zo in de golf en type 1 loopt de auto verder goed!
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto loopt nog niet helemaal optimaal! Wel stukken beter dan een tijdje terug. |
#4
|
||||
|
||||
![]() iemand die het me kan vertellen??
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij niet hoor.
Het vacuumslangetje bovenop de pot zorgt voor de vervroeging. Dat andere pijpje is volgens mij alleen voor het vereffenen van de druk |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ok das dan 1 voor en 1 tegen :biggrin:
kijken wie er wint ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() en ik heb geen idee, telt dat ook
![]()
__________________
Audi A6 avant 2.4 '01 (for sale) Audi A6 avant 2.5 TDI '01 VW Jetta 1.3 Elan '90 VW Polo 1.0 coupe '92 VW Golf4 TDI Highline '01 VW Golf1 1.1 '83 VW Golf2 1.8GT '88 |
#8
|
|||
|
|||
![]() volgens mij niet, nog nooit gezien
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Als je een ( type 2 ) polo met GL motor zou hebben, zou hier inderdaad een vacuumslang op moeten zitten.
Mbv een vacuumbuffer ( groen bolletje van een cm of 10 in doorsnee; nr15 op afb. ) en elektrische tweewegklep ( nr.17 op afb. ) wordt hiermee bij stationair toerental het ontstekingstijdstip "verlaat" ( ja.. u leest het goed ). Dit alles ivm emissie eisen etc..
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 25-06-2005 at 10:18. |
#10
|
||||
|
||||
![]() ok, de "nee stemmers" zijn aan de winnende hand, ik kies voorlopig hun kant
![]() mochten de ja stemmers toch nog "winnen" is de kans aanwezig dat ik overloop ![]() maar iig weer bedankt! |
#11
|
||||
|
||||
![]() Antwoord is zowiezo nee.
Sterker nog. Deze paddestoel hoor gewoon niet op dit blok, als je het mij vraagt. Zal ongetwijfelt niet de juiste vervroegingscurve produceren. Kweetniet in hoeverre dit systeem nog op andere blokken is toegepast, maar een GL blokkie = 1043cc. Niet bepaald GTI materiaal dus...
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 25-06-2005 at 12:11. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Nee daar hoort zeker géén vacuumslang op die zit er namelijk al.....zie dat gewapende stukje slang wat over gaat in een plastic slang..
Zoals al eerder vermeld is het waarschijnlijk een vereffenings opening |
#13
|
||||
|
||||
![]() Goed, ik zit hier dus gewoon voor jan lul te posten.....
*doet computer uit en duikt de garagebox weer in om z'n tijd nuttiger te besteden*
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 25-06-2005 at 12:48. |
#14
|
||||
|
||||
![]() dank u, dank u!
weer wat wijzer geworden! bedankt allemaal! |
#15
|
|||
|
|||
![]() Ik heb resent een Golf2 gekocht,bj 1990. Waarschijnlijk heeft men de accu-polen verkeerd om aangesloten met als gevolg dat de computer het laat afweten. Deze zijn niet kortsluitvast dus gaan stuk.
Een andere computer dus. Wie heeft een idee wat deze doorgaans kosten? |