|
|||
|
|||
newbie ff voorstellen
hey ik ben tim en nieuw op dit forum,
ik ben eigenaar van golf 1 en een jetta 1. golf 1; 1600 diesel 5-deurs wit toekomst: low budget : verlaging, retro styl, 1.6td moteurke jetta1 GL; komt van eerste eigenaar 1600 benzine automatik 110.000 km blauw skai interieur eerste lak in nieuwstaat !! toekomst; handgeschakeld, mischien webers, zo orgineel mogelijk alleen buikje op de grond... hier alvast een voorsmaakje ! http://users.skynet.be/blackSol/golf1/1600d_2.jpg http://users.skynet.be/blackSol/golf1/1600d_1.jpg http://users.pandora.be/hardcorejunky/jetta.jpg fotos van men ex golf 1 komen ook nog, die heb ik verkocht en heb ik al lang dikke spijt van !!! |
|
||||
|
||||
Welkom! En veel plezier op dit gezellige forum
Foto's:
|
||||
|
||||
coole wagens vooral de Jetta...
koplampsproeiers zijn gaaf op dat ding
|
|||
|
|||
Quote:
niet voor niets een Grand Luxe uitvoering he alles erop en eraan ! zie op foto ook dakrekje op de golf |
|
||||
|
||||
mooie golf heb je daar staan, vanwaar ben je (ik neem aan dat je belg bent aan je website en nrplaat te zien )
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik woon nu in lichtaart maar ben huisje aan het renoveren te Olen, waar ik in september ga wonen ! de golf wordt stilletjesaan LOWbudget gewijs in orde gebracht ! |
|
||||
|
||||
ja hij is heel erg gaaf...
dakrek is ook leuk heb ik ook op me polo
|
|||
|
|||
leuke jetta
Stoere jetta, ik heb er ook een sinds kort ook met datzelfde blauwe skai interieur....geniaal! Alleen is die van mij een 1800gli en heeft 2 extra deuren.
Last edited by marcnr1 : 22-06-2005 at 14:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
interieur is net hetzelfde !! alleen heb ik die 3 metertjes niet en geen golfbalpook allemaal bedankt al voor je toffe reacties, nu weet ik weer wat te doen op men werk nu ik dit forum heb ontdekt :biggrin: |
|
||||
|
||||
zien er alle 2 netjes uit
|
||||
|
||||
leuk duo, ziet er goed uit
|
|||
|
|||
dit is men ex golfke , verkocht met mijn zotte kop
specs: golf 1 1983 voorzien van 1600td moteurke van golf2 leder interieur volledig herdaan en herspoten in met. zwart van audi 13 inch revo classic h&r schroefvering chrome sierlijsten orgineel vw, alsook de deurgrepen :frown: :frown: en nu nimeer van mij :frown: |
|
||||
|
||||
ai das jammer, maarja van deze twee die je nu hebt heb je toch ook weer een hoop plezier?
|
||||
|
||||
welkom en een proppere collectie..
|
|||
|
|||
Quote:
dat is waar, het leve gaat voort :biggrin: |
|
||||
|
||||
Jetta einzers zijn de bom! Enne die golf die je hebt (ook die je had) ziet er ook leuk uit! Hoog potentie (of moet ik zeggen laaaaaag (zo'n 12cm ) )
|
|||
|
|||
Quote:
mercie voor de comments |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk! Jetta einzers zijn aan het uitsterven, dus altijd mooi als weer er eentje bij een liefhebber terecht komt!
|
||||
|
||||
Welkom op t forum
Leuk om weer een Belgische VW-rijder te zien, die kunnen er wat van! Mooi koppeltje auto's!!! Met name je Jetta vind ik heel erg mooi Deze beestjes komen steeds meer in de "scene"... Heb zelf ook (nog) een wit Golfke1 en een Jetta einser! De Golf weet ik nog niet wat ik er mee moet, en de Jetta heb ik zo goed als klaar Misschien tot ooit op een meeting |
|
||||
|
||||
Zeker 2 leuke wagentjes....