|
||||
|
||||
GEZOCHT: VW Bora (sedan) auto zonwering achterportieren
GEZOCHT: VW Bora (sedan) auto zonwering achterportieren
Bij deze ben ik zoekende naar zonwering voor de achterportieren van een VW Bora Sedan. Deze zijn namelijk anders van vorm dan de VW Bora Variant of Golf4 Hatchback/Variant. Helaas zijn de zonneschermen met perfecte pasvorm van SunnyBoy (Kamei) en Privacy Shades hier niet voor verkrijgbaar. Universele kleinere schermen of ramen met folie blinderen heeft niet onze voorkeur. Heeft of weet iemand een goed alternatief of leverancier die ze wel kan leveren? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, nu met de kleine achterin moet ik er wel iets van zonwering in hebben. Helaas zijn er geen SunnyBoys geleverd voor de Bora Sedan. Ik zit er nu aan te denken om de achterste ruiten te laten blinderen, maar ja.. of dat zo fraai is.
|
|
|||
|
|||
Ach gewoon een setje van die hello kitty /cars/woezel en pip universele zonneschermpjes van 2 euri bij de action weg.. klaar...
|
|
|||
|
|||
Nah, dat is niet echt een fraaie oplossing.. Dan nog liever blinderen.
|
|
||||
|
||||
Ik zeg zelf, laten blinderen, wil men dit niet dan optie 2/ Men neemt 2 plexiglas plaatjes van de bouwmarkt, haalt een rol donkere folie van Carpoint, maakt de plexiglas op maat vd zijruit met een dequpeerzaag (beste kan men eerst een kartonnen mal maken) blindeerd de plexiglas plaat(makkelijk te doen aangezien men deze plat en vlak kan leggen) boort er 2 gaatjes in voor een zuignap (zorg voor een zuignap die daar net doorheen past) Niet te duur en wanneer deze niet nodig zijn kun je ze er zo weer vanaf halen.
|
|||
|
|||
Als je de achter ramen alleen gaat blinderen dan lijkt het net een grijskenteken wagen
|