|
|||
|
|||
omboren zender velgen 4x108 naar 4x100
Heb sinds een jaar een set 15 inch et38 zender velgen liggen. Na grondig poetsen onder mn bed gelegd, en gister wilde ik ze monteren.
Nu kwam ik er helaas achter dat de steek 4 x 108 is ipv 4 x 100. Na wat meetwerk kom ik tot de conclusie dat omboren icm een prop monteren wel mogelijk zou moeten zijn, maar nu vraag ik me af wat voor een kosten hier bij komen kijken. Daarnaast vraag ik me af op wat voor een auto's ze passen? 4x108 is volgens mij ook porsche 924, audi 80 90 en 100 en ford sierra cosworth. ze lijken hier op: Mochten ze op jou auto passen, dan staat bieden ook vrij natuurlijk |
|
||||
|
||||
richart of marten even een pm doen
|
|
||||
|
||||
ik heb ongeveer dezelfde velgen liggen thuis met 4x100.
waren ook gepolijste aan de buitenkant met zwart in de openingen, maar de vernis was er bijna helemaal af. Heb ze eerst eens grijs gehad zoals op foto hieronder, maar nu zijn ze zwart
|
||||
|
||||
ik heb ook nog wel een setje liggen met een diepe rand
|
|||
|
|||
ewcaddymk1,
weet jij de forumnamen van richart en marten, dan pm ik ze even. |
|
|||
|
|||
ik heb ook nog zon set te koop in 4keer 100
|
||||
|
||||
Quote:
Hun forumnamen zijn: richard, marten |
|
||||
|
||||
Adapters van 4x108 naar 4x100 geen optie dan?
|
|
||||
|
||||
Ik zou eerder de auto ombouwen naar 4x108 ipv van de velgen omboren naar 4x100
|
||||
|
||||
Proppen ga je weer terugvinden aan de buitenkant van de velg, lijkt mij niet echt mooi..
|
|
||||
|
||||
Gewoon de naven omboren. Makkelijker kan niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan kom ik met de ET-waarde niet goed uit, hij komt dan te ver naar buiten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het moet qua kosten ook nog interessant blijven, anders kan ik beter deze velgen verkopen en wat anders terug halen. Ik vrees dat dit hele geintjes ook al minstens 200 euro gaat kosten, plus dat mijn wintervelgen dan ook niet meer passen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Op zich zou het moeten passen binnen de bestaande openingen waar de bouten in zakken. |
|
||||
|
||||
Quote:
die 4x108 gaten worden tussen de andere gaten geboord. dus je kan gewoon nog steeds 4x100 gebruiken ook hoor alleen moet je herboren als je nieuwe trommels steeks achteraan (vooraan weet ik niet-)
|
|||
|
|||
Quote:
carbreaker, in wat voor een staat zijn ze en wat moeten ze kosten? |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks gehoord
|
|||
|
|||
klopt; heb de velgen verkocht. Ik bedacht me dat ik beter de velgen van de hand kon doen, en velgen zoeken die al de juiste steek hebben. Ze zitten ook al onder een andere auto zelfs, een liefhebber kwam ze binnen een dag ophalen!
|
|
|||
|
|||
vandaar ook mijn vraag aan carbreaker of hij ze nog heeft?
|