|
||||
|
||||
92 Vento vr6, ramen gaan vanzelf open???
Heb al een tijdje een probleem met mijn vento.
De ramen van de voorportieren gaan spontaan open. Eerst werkte de cv ook niet. Dit heb ik verholpen door het slot van de rv portier te kitten. Hier lekte hij vacuüm. Nu rijd ik rond zonder de zekering van de elektrische ramen. Maar aangezien ik hoop dat de zon gaat schijnen de komende tijd wil ik toch graag mijn ramen laten zakken. Wie heeft er tips? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb een keer een soortgelijke klacht gehad, bleek de accu te zijn. Kan vage klachten geven |
|
||||
|
||||
Accu is een jaar oud en werkt verder prima.
Als ik de zekering terug doe werkt de raambediening ook weer. Alleen naar beneden en niet meer naar boven. |
|
||||
|
||||
Controleer de microschakelaars in het slot eens. Die doen ook nog wel eens raar.
|
|||
|
|||
Ik denk dat er iets verkeerd zit in je alarm/cvmodule. Misschien reset de module zichzelf als je pluspool van de accu loshaalt. Even kort eraf en daarna er weer op, misschien maakt het verschil.
|
|||
|
|||
meten, bedrading in rubber bij deurstijl wil nog wel eens kapot gaan.
stekkertjes in dikke multistekker bij deurstijl geroest. |
|
||||
|
||||
ik ga dit weekend mijn pinksteren opofferen om de bedrading in de deurstijlen te controleren.
|
|
||||
|
||||
Probleem is opgelost! Eerst alle bedrading in de deuren nagelopen zonder succes, bleek toch het regelkastje met pomp te zijn die in het koffer zit. Op de sloop een andere gehaald want nieuw kost hij 250 euro. Werkt nu al een dag weer naar behoren. Toch bedankt voor het meedenken!
|
|
|||
|
|||
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Maar bij mij gaat gewoon in eens mijn linker achter portier naar beneden!
Alleen het rare is het is gebeurd terwijl de auto op slot staat!!! Ik kwam vanochtend bij me auto staat me raam open!! Maar hij gaat dus niet meer dicht! En hoj ging dus al een tijd niet meer open. Dus dat vond ik een stuk beter! Maar als ik nu mijn linker voor portier gebruik hoor ik links achter ook het raam motortje???? Ik begrijp er echt geen reet van! Zal dit het zelfde probleem zijn? |
|
|||
|
|||
Bedrading in rubbers in de bestuurdersdeur, ik heb hetzelfde probleem gehad bij mijn vorige Golf Mk3. Draabreukje bleek de oorzaak van het geneuzel.
|
|
|||
|
|||
Oke thanks! Ga ik vanavond er even na kijken!
|