|
|||
|
|||
verschil vulhals GTI / gewone golf?
Zit er een verschil tussen de vulhals van een 'gewone' Golf 1 en een GTI? Ik wil er eentje bestellen (auto afgekeurd ) maar in de webshop staat dat ie niet voor een GTI is. Als je in ETKA kijkt lijken ze toch allemaal hetzelfde behalve als een kat hebt oid maar dat is hier niet van toepassing.
|
|
||||
|
||||
Ikz ou niet weten waar het verschil ik zou moeten zitten..
Als het in ETKA hetzelfde nummer is, issie gewoon gelijk.
|
||||
|
||||
Het enigste verschil wat er kan zijn is hoe die valt ten opzichte van je tankdop.
Ik heb er een waar de tankdop niet mooi aansluit op de body. Om dat de vulpijp schuin door het chassis komt waarschijnlijk is dit een vette imitatie
|
|||
|
|||
Okay... imitatie dus niet aan te raden? Zit nog wel een aardig prijsverschil tussen. Ik kan ook nog even kijken of er een gebruikte te krijgen is hier in de buurt.
|
|
||||
|
||||
Mocht je er 1 gevonden die mooi past en er staat een merk op let mi know
haal ik hem ook
|
|||
|
|||
Ik heb nog een originele bijna nooit gebruikte vulpijp liggen uit 1988/89 met vw-stempels erin en de vw-audi sticker er nog op. Hij komt van mijn 77er gti die in 1989 met een nieuwe vulpijp is stilgelegd. Het betreft een vulpijp met bajonet-sluiting en deze hoort op een gti van modeljaar 1981 en later. Heb zelf eentje met schroefsluiting gekocht zoals dat hoort bij de eerste serie gti's. De vulpijp kun je wel overnemen als je wilt.
|
|
|||
|
|||
Je hebt PM, laat me even weten wat je er voor wilt hebben.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Johan, Je hebt je mailbox volzitten ik kan je geen bericht sturen, wil hem graag overnemen! |
|
|||
|
|||
Goede dag , ik zoek z'n pijp voor mijn gti bj 83 . Maar ik kom er geen wijs uit welke nr nu de juiste is . Kan iemand van jullie mij dit nog vertellen ?
Mvg Dave |
|
||||
|
||||
Is lastig de imi pijpen die ik allemaal had paste niet mooi op het chassis kwamen er allemaal schuin uit.
Tot dat ik een echte nieuwe origineel tegen kwam.
|
|||
|
|||
Oké thnx , kun jij het nr nog achterhalen ?
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Same here. 3 verschillende gekocht. Nog steeds niet tevreden.