|
||||
|
||||
[ Foto's Budel 2005 ]
De foto's van Budel 2005 van zaterdag kan je online vinden op
www.bugland.be in de 'Let's meet corner' ! Enjoy the pictures |
|
||||
|
||||
kben er ook geweest met wien.. was een superdag!!
wil alle volksforummers bedanken voor hun gastvrijheid (en biertjes ) toppers! Mr Volksaddiction.... luchtgekoelde volksforummers.... kai van mirjam...... en uiteraard moest ik zelf er ook nog een paar keertjes bij op vakantieman.... ben ik al bruin?? Ff op de terugreis een vette shake gepikt En ff via Venlo gereden waar een lief meisje en een stoere kerel nog een cadeautje voor me hadden... thanx! Kvond et een geweldige dag... we waren er al vroeg.. zo rond half 10, dus we hebben alles een beetje binnen zien druppelen... erg gaaf!!! volgend jaar maken we er een weekendje Budel van!
|
||||
|
||||
our pleasure René,
was erg gezellig even, trouwens vette bra op die golf 4 van wie is die bak? :biggrin: lijkt inderdaad erg gezellig geweest in Budel, volgend jaar beter Wie weet dan zelfs met een eigen luchtkoeler |
|
||||
|
||||
budel 2005
Last edited by Stijn : 19-06-2005 at 00:50. |
|
||||
|
||||
Server lijkt plat te liggen... kan je gewoon naar dit adres surfen voor de foto's
http://users.telenet.be/aircooled_v...del_corner.html |
|
||||
|
||||
zo, wij zijn ook weer terug uit budel, erg goed weekend gehad. me Ovaal heeft zich netjes gedragen. ben trots op hem.
zal morgen de foto's online zetten, weer veel bekende en nieuwe gezichten tegen gekomen. helemaal goed. me Piranha viel wel in de smaak. die peuk die iemand er vrijdagavond in zijn bek had gestopt. die zit er dus nog steeds in blijft dus prima zitten bij 130 km per uur. moregn de foto's
|
||||
|
||||
Vet warm daar in Budel, maar toch ook weer errug Cool, nice Pictures
Later deze week de foto's (en ons al bijna traditionele filmpje) op vwzone.nl.... We keep you posted! :biggrin:
|
||||
|
||||
We zijn er ook weer !!
(ik zie dat op 1 van de foto´s Sven nog kan lopen, hehehe ) René, was tof dat je ff langs kwam !!
|
||||
|
||||
een zeer vriendelijk
DANK JE WEL, thank you, danke aan de deelnemers van de spijlbus line-up vanochtend 19 juni te Budel! Er hebben 35 spijlbussen deelgenomen en was ons inziens een succes. Zonder jullie deelname (en het goede weer ) was dit nooit gelukt! mvg, Frank Meels / Jan Bruins |
|
||||
|
||||
De line-up was helemaal toppie
Alvast een teaser.
|
|||
|
|||
Budel was geweldig!!
Ben dankzij Bjorn twee dagen op Budel geweest en heb me daar prima vermaakt! Volgens mij is de keversite-hoek een flink begrip geworden?! Ik vond het geweldig, weer heel veel nieuwe mensen ontmoet! Uiteraard flink wezen spammen voor de Keversite Circuitdag! Nog iemand die geen flyer heeft gezien of gekregen? :twisted: Op weg naar Budel Kampvuurtje Pluim voor Martin de DJ die heel goed weet hoe hij het gezellig moet maken! De draaimolen was er ook weer Blue Thunder!!! Gezellige boel! Nog ff wat sprintjes trekken buiten de camping! Meer foto's! |
|
||||
|
||||
Zijn er al meer foto's van de lineup ????
Kon er helaas door pech niet bij zijn, lekke vliegwielkering gisteren olie zeek eruit en vet slippende kopelling net voor dat ik thuis kwam. :frown: Gelukkig daarvoor afgaand nog wel de taxatiedag van de lvwcn gehaald ,dus is straks weer gelukkig voor het juiste bedrag verzekerd ipv de dagwaarde die je zonder een taxatierapport ervoor terug krijgt
|
||||
|
||||
@Jan: zie je daar op die foto (genomen vanuit het reuzenrad) die hoogwerker staan. Ik kan me voor m'n kop slaan omdat ik er niet aan gedacht heb om tre regelen om van daar boven uit foto 's te maken terwijl ik wel bezig ben geweest om de weg voor dat ding vrij te houden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou je het zegt, ik zie hem ook in enen staan. :biggrin:
|
||||
|
||||
Zaterdagavond 20.00 uur pas aangekomen. Zeer vermakelijk weekend, genoeg inspiratie opgedaan ook weer...
@bkz... ze zijn weer in FRL hoor |
|
||||
|
||||
ik heb ook een dagje mogen ruiken aan de sfeer van budel.. wat was het gaaf!!!! ik ga volgend jaar gewoon een weekend, 1 dagje is gewoon te kort!
echt veel mooi spul gezien! |
|
||||
|
||||
HIER staat een hele foto-reportage
The VW Barn GOES BUDEL 2005 http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=8906
|
||||
|
||||
BTW
@ Jasper, nog bedankt hee maatje !! @ Volksaddiction, Yowwwwww DUDE... Jij blijft nog een week zeker? @ keverpech, Erwik kheb nog een very nice fotoke voor je. Miss G looks good !
|
|||
|
|||
heb btw onderweg (tijdens werken, niet naar budel) veeel kevers gezien die richting budel gingen...
de bekende t2b, laag, groen onder, wit boven, en die cookiecutters heeft gehad en nu weer ori staal, die had pech meen ik... reed samen met een kever met caravan... klopt dat? |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, voor mijn gevoel ben ik een week geweest