|
||||
|
||||
Custom's Golf 2 Moda, traagste vant forum....
Na een tijdje meegekeken te hebben en links en rechts wat meegekletst, ga ik m'n golf hier ook maar eens laten zien. Na de type 1 cabrio werd het tijd voor iets anders. Een tijdje heb ik gezocht naar een passat 35i variant, tot ik deze golf tegenkwam. Prijs en staat waren naar de zin, dus maar aangeschaft.
Hij is van '90 en is uitgevoerd als Moda in de kleur darkburgundy, dus met spiegels in kleur, 15" BBS met zwart hart, rood/zwarte achterlichten, getint glas en speciale bekleding. Er ligt een 90 pk 1800 in. Zo was ie bij aanschaf: Sinds maart is er veel aan veranderd..... Ik heb er een Interalloy schroefset onder gezet met "vaste" achterpoten (nokverstelling) maar de schroefpoten staan al klaar... Ook heb ik er 175/55 smartbanden omheen gelegd (dank aan Volksadiction) en zwart/witte achterlichten gemonteerd Het zijn wel de heldere, want de normale kon ik niet meer vinden. Deze vind ik ook wel mooi, alleen die rode kapjes moet ik er nog uithalen. Voor zijn het dus ook heldere koplampen met kruis, want achter helder en voor normaal vind ik niet zo mooi.. Na enige twijfel over wielen kwam ik deze Rial's tegen en aangezien ze maar 25 euro waren, niet getwijfeld en gelijk opgehaald. Ze worden nog gepolijst en het hart word zwart met een gepolijst opervlak. En de 175-ers erom natuurlijk Zo, dat was het voor nu, er volgt vast nog meer.. De nieuwe einddemper is in de maak, enkele ruitenwisser staat nog op het lijstje, evenals een type 1 GTI voorspoiler en stuur, g60 lijsten en verdere verlaging, plekjes bijwerken, enz, enz..... Heb dus regelmatig wat te posten denk ik... Grz Niels Last edited by customcabrio : 27-07-2005 at 16:10. |
|
||||
|
||||
echt een nette wagen! wederom bewezen: een golf2 heeft niet veel nodig
|
||||
|
||||
WAUW! erg gaaf! Rials zijn toppie!
|
|
||||
|
||||
Ik krijg weer heimwee naar mijn oude moda
|
||||
|
||||
Super ding! En die velgen voor dat geld? MAZZELP*K
|
|
||||
|
||||
Rial's zijn top! Mooi project ook, trouwens
|
|
||||
|
||||
Mooi man, wordt steeds beter.
En tja, die velgen... waarom heb ik nooit eens zo'n mazzeltje
|
||||
|
||||
En ik vind de achterlichten best cool bij de auto staan
|
|
||||
|
||||
leuke wagen
weer een bewijs dat een mk2 niet veel meer nodig heeft dan vette wielen en een beetje hulp richting het asfalt
|
||||
|
||||
Mooie kleur van die Moda. En die velgen passen er erg goed bij!
|
|
|||
|
|||
mooi man!!! mooie wielen, echt geluk mee gehad!
|
|
||||
|
||||
type 1 gti voorspoiler? hoe gaat er dat uitzien?
en zou je die rials niet gewoon zilver laten, lijkt me mooier... maar das persoonlijk natuurlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Gadverdepielekes, wat toch mooi, zo'n type 2! En helemaal met die wieltjes! ZIET ER GOED UIT MAN!
|
||||
|
||||
Thnx allemaal voor de reacties! Ik heb idd een mazzeltje met de velgen, maar daar heb ik ook jaren op gehoopt. Trouwens alles met deze auto is tot nu toe een mazzeltje, hopelijk blijft het zo Het hele project heeft tot nu toe 1100 euro gekost, incl aanschaf... Het is dan ook een woon werk mobiel, en tegelijkertijd hobbybak, voor de gezinsritten hebben we nog een Bora TDI. Maar ook met deze is prima met z'n alle te toeren!
|
|
||||
|
||||
En hoe die GTI-lip eruit gaat zien? Zo:
Dit is een fotoshoppie, ik moet de lip nog iets aanpassen voordat ie goed past. Let btw niet op de voorbumper, is inmiddels behandeld met bumperblack, wereldspul! |
|
||||
|
||||
gedverdemme niels, ut wordt echt een uberbak!! ik zou hem linea recta omruilen voor de jetta........ HELEMAAL GOED!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Hij word met de dag mooier... :biggrin:
|
|
||||
|
||||
ziet er wel leuk uit met zo´n lipje
zo zie je dat je met kleine veranderingen een wagen echt wel mooi kan maken