|
||||
|
||||
Golf '77 panama bruin
http://link.marktplaats.nl/668788348
Ziet er leuk uit. Niet iemand hier van het forum? edit: althans, dat is toch panama bruin? haha |
|
|||
|
|||
Idd een mooie Mk1! En bijpassende ATSjes! Super!!
|
||||
|
||||
Panamabruin is niet metallic
|
|
||||
|
||||
Okok, toch een vet kleurtje!
|
|
||||
|
||||
mooie wagen! wat zou zoiets moeten kosten?
|
|||
|
|||
ik ken de persoon. richtprijs is rond de 4...
|
|
|||
|
|||
4000? Dat is het niet waard, gezien de roest aan wielranden, algehele staat, etc... In deze tijd al helemaal niet, je mag blij zijn als je 2000 krijgt ervoor...
|
|
||||
|
||||
@melvin, denk inderdaad dat je gelijk hebt. Ik heb die auto's van jouw ook te koop zien staan voor 2000 en die waren vaak in goede staat maar werden niet al te snel verkocht
|
|
||||
|
||||
kan je zeggen dat hier een erg leuk blok inligt, namelijk mijn oude 16V
destijds nieuw opgebouwd door Sensen racing, voorzien van FM versnellingsbak met Sper dif. Onderblok is gebalanceerd en uitgewogen, kop is geflowd en ligt 268 nokkenas in |
|
|||
|
|||
Dat maakt de waarde wellicht al weer iets anders.. iets...
|
|
||||
|
||||
Heb er toen 3500 betaald voor het kale blok en de bak.. blokje heeft denk ik maar 15k km gedraaid
|
|
||||
|
||||
Gek dat hij de 'nieuwe' onderdelen van motorblok niet er bij vermeld.. Zou toch een meer waarde moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Waarom loopt de auto maar 130 km/u dan?
|
|
||||
|
||||
leuk ding idd
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt een FM 1600 bak onder, kon met 14 inch wielen onder mijn golf destijds zo'n 170 kmh rijden. bij 120 kmh draaide de motor 4200 rpm weet niet of 13 inch zoveel verschil maakt |