|
||||
|
||||
Vocht golf 4 variant
Hallo allemaal,
Sinds enkele weken heb ik een vochtprobleem in mijn golf 4 variant , model 2000. Ik kwam na een aanhoudende muffe geur in de auto tot de conclusie dat er waterdruppels aanwezig waren onder de vloermatten. Ik ben tijdens enkele weken er niet achter gekomen waar het vochtprobleem vandaan komt. Ik kan verder niets raars vinden in de auto. Het vocht is aanwezig bij alle vloermatten. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft ! Bedankt Salocin |
|
|||
|
|||
Lekkage bij achterraam?
|
|
||||
|
||||
kijk de deurpanelen maar na.
Als het net als fabia/golf 4 is dan komt je lekkage tussen je deur en raammechanisme plaat door. Afkitten is de enige optie (op nieuwe raammechanisme platen kopen met nieuwe seal na)
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is een bekende kwaal van de Golf 4, ik heb het ook, moet ook nog gaan kitten |
|
||||
|
||||
Oke bedankt voor de antwoorden.
Ik ben alleen niet zo technisch... Hoe zie ik om welke deur het gaat, zie namelijk niks raar na een regenbui. Hoe ga ik te werk om deze klus te klaren? Bedankt allemaal |
|
||||
|
||||
zoek even op djinn_4fun op skodaforum.nl daar heb ik afbeeldingen op gezet toendertijd van mijn fabia
|
||||
|
||||
Bij vocht problemen haal ik meestal voor stoelen eruit vloermatten en de vloerbekleding aan de voorkant bii bestuurder zodat je kan zien of er water loopt. Het water zal altijd achter de voorstoelen blijven staan dat is het laagste punt. Maargoed vervolgens pak je een trap, tyrips en tuinslang de slang maak je vast aan de trap met tyrips en laat iemand de spuit aanzetten en ga zelf in de auto zitten kijken of je water ziet lopen
|
||||
|
||||
Dat is een hele grondige aanpak ! Kan dit ook simpeler. Ik zie dat, als de auto door de wasstraat is geweest, dat de dorpels van de auto nagenoeg overal grotere plasjes water bevatten ( bij de instap )
Is er ergens een handleiding over hoe af te kitten ? Alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ook dit kan nog wel eens wat vocht veroorzaken...
|