|
|||
|
|||
Laswerk dorpel
Hallo, de Polo 1.4 bjr. 1994 van mijn zoon heeft slechte dorpels (roestgaten / brokken aan de achtkant bij het achterwiel). Blijkbaar een bekend probleem bij dit model.
Het is zijn eerste auto en hij wil em liever repareren dan laten staan. Wij hebben gelezen over delen laten weg slijpen en passtukken in laten lassen (!) maar ook over overzetdorpeldelen (?). Aangezien hij scholier / uitzendkracht is zoekt hij een zo goedkope mogelijk oplossing. Wie weet hoe dit het beste aangepakt kan worden. Weet iemand waar het evt. in Assen of omgeving gerepareerd kan worden. Wij wonen in Assen. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze komen ook op locatie
|
|||
|
|||
Gezocht Lasser / plaatwerker Assen e.o.
VW Polo, 1.41.4
5 deurs bjr. 1996 Hallo, ik zoek voor een dorpelreparatie een lasser. Het gaat om een Polo uit '96 waarvan de beide dorpels aan de achterzijde bij het achterwiel een paar doorgerotte plekken hebben. Oude delen moeten er uit worden gehaald en een nieuw stukje plaatwerk erin. Wie helpt mijn zoon tegen een vergoeding weer op weg? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kan ik ook voor je doen, is ook niet zo heel ver rijden.
Is in Vroomshoop ongeveer 20km van Hardenberg. Als je interesse hebt pm me maar.
|
|||
|
|||
Lasser gezocht Assen
Hoi, net uit bed van een vervelende griep.
Bedankt voor het aanbod maar Vroomshoop is toch wel te ver om voor mijn zoon even heen en weer te rijden. Nogmaals toch bedankt. Quote:
|
|
||||
|
||||
Van assen naar vroomshoop is 55 minuten rijden....
Wanneer je dichter bij wilt dan kun je zowat elke universele garage in assen ook binnen rijden. |
|
||||
|
||||
kan het ook voor je doen
ik woon in hoogeveen |
|
|||
|
|||
Opgelost, iemand in zijn woonomgeving zal een stukje staal erin lassen.
Bedankt voor de reply's. Thread kan op slot. |