|
|||
|
|||
Haagje
Hoi allemaal,
Mijn naam is Michiel ben 23 jaar en kom uit Limburg. Sinds mijn 16 rij ik al quad. Begon met een access streak en nu bezit ik een yamaha warrior ( street setup) yamaha blaster en een gasgas 300hp wild. Hier sleutel ik graag aan, tevens ook aan mijn Honda del sol uit 95. Standaard 125 pk. De Warrior momenteel De gasgas en blaster zijn nog vrij standaard. Hier de Gas Gas Momenteel studeer ik ICT NID opleiding in Heerlen en werk ik daarnaast 4 dagen in de week bij een ICT bedrijf. Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een VW caddy MK1 voor erbij. Dan kan ik mijn Honda af maken en heb ik ook iets om mijn quads te verplaatsen. Alleen helaas voor mij is bijna geen enkele fatsoenlijke caddy in Limburg of omstreken te koop. Last edited by haagje : 29-07-2013 at 17:16. |
|
||||
|
||||
welkom.
dat die caddy er nog staat is geen wonder voor dat geld,ik kan goed ergens doorheen kijken,maar wat een lel is dat.ik zou niet weten waar te beginnen om hem er knap voor te zetten.
|
||||
|
||||
welkom hier op het VFORUM.....gr
|
|
|||
|
|||
Dankje,
Ik heb ondertussen een Caddy mk1 gevonden deze ga ik zaterdag ophalen. Het betreft een oldtimer diesel, helaas op stalen velgen. Maar dat kunnen we altijd nog veranderen. Deze is van willemsgti op het forum. Wellicht bij sommige bekend. Zal zaterdag mijn nieuwe aanwinst met jullie delen. |
|
|||
|
|||
Sinds zaterdag in het bezit van een Caddy MK1 uit 86
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd. Geinig ding!
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit.
Hoe is die afgeknipte bumper afgewerkt aan de zijkant? Vind het idee wel grappig namelijk.
|
|||
|
|||
Bedankt,
Hier wat meer foto's ( helaas kon ik de velgen niet mee kopen:P) Gister gelijk even de quad opgehaald @ Tjaap, De bumper is precies op lengte van de wagen. zijkant is gewoon vlak gemaakt als ik me niet vergis. |
|
||||
|
||||
Quad past precies
|
||||
|
||||
he willem zijn tdi
edit: ja dus net overheen gelezen golf 3 klokje erin |
|
|||
|
|||
Klopt,
Hij deed hem toevallig verkopen |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wie de eigenaar voor willem nog is geweest?
|
|
|||
|
|||
welkom!!
leuke caddy, mooi kleurtje ook! |
|
|||
|
|||
Vorige week dacht ik, ik ga eens de trekhaak monteren.
Echter bleek het allemaal iets rotter te zijn dan gedacht Maar begonnen met het uitslijpen van de achterplaat. De ophang punten zien er ook niet meer erg fris uit. Is dit gedeelte nog ergens nieuw te koop? Nieuwe achterplaat is inmiddels binnen. Echter iemand ervaring of een idee hoe ik deze het beste terug kan lassen? De plaat loopt namelijk tot aan de laadbak, maar dit is er helaas niet zo makkelijk uit te slijpen. |
|
|||
|
|||
Iemand trouwens enig idee of dit voor de achterbak is?
http://www.typ-17.de/product_info.p...-x-150-cm-.html |
|
|||
|
|||
Inmiddels de caddy alweer aardig wat opgeknapt.
Laadbak is gerepareerd. Balk is bij gemaakt en van onder helemaal getectyleerd. Morgen is alles droog en zal ik wat foto's posten. Last edited by haagje : 23-09-2013 at 22:03. |