|
|||
|
|||
Wzs020
Hoi,
Ik ben Wesley , 17 jaar oud en ik word in Juni eindelijk 18. Ik kom uit Assen en doe de opleiding autotechniek daar ook (1e jaar). Sinds Juni 2012 heb ik een rode Volkswagen Polo 6N die van mijn zus is geweest. Deze was APK afgekeurd en heb ik klaargemaakt zodat ik kan rijden als ik 18 ben en mijn rijbewijs zou hebben, en die heb ik! De auto is APK klaar en gaat volgende maand voor de keuring. Verder niet zo veel auto's gehad vorig jaar een BMW 318 en een paar jaar ervoor een Nissan Micra tot nu toe maar vooral met scooters enz. Bezig geweest Ik kijk er ook naar uit straks erin te mogen rijden en naar de meetings te kunnen! Er zit nog wel wat werk aan mijn auto, vooral optisch en technisch ben ik nog wel eens de weg kwijt met sommige dingen dus ook vandaar dat ik me hier aanmeld. Ik kijk er naar uit straks met jullie mee te kunnen praten Oja, fotos zal ik morgen toevoegen via de computer! Ook een van mijn moeders Golf waar ik regelmatig in rij. Een dikke diesel[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by Wzs020 : 12-04-2013 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Welkom op VF Wesley!
Wat voor Polo is het? 1.6/1.4 of diesel? Je zegt dat je in Juni 18 wordt? Hoe kan het dat je al 3 auto's hebt gehad dan? :S "wachtend op de foto's" :P (we zijn hier foto freaks )
|
||||
|
||||
Welkom op VF en veel plezier....gr
|
|
|||
|
|||
Kan ik ook fotos via mijn telefoon toevoegen ? (iphone 4s)
Ik ben altijd al bezig geweest met auto's maar dit is eindelijk mijn eerste waar ik echt in kan en mag rijden. Het is trouwens een Polo 6N 1.6 8v Milestone met elek ramen en centrale vergrendeling |
|
||||
|
||||
Ja kan. In de bovenbalk op gallery klikken.
|
|||
|
|||
|