|
|||
|
|||
G*dverdomme tiz weer es zo ver!
Jaaaaahooooooor tiz weer es zo ver....
slachtoffer deze keer: de Passat.....mist nu het embleem van de achterkant, van het hele rijtje huizen (en de Golf) mist geen enkele auto ook maar iets....ergste nog: we hebben ze langs horen lopen *excuseer mij voor de volgende woorden* T*fus k*nkerlijers doe toch es normaal :schieten: |
|
|||
|
|||
naaiers zijn het bij mij hebben ze het ook gedaan!!
|
|
||||
|
||||
Zal altijd wel zo blijven, ik zit aan een doorgaande weg, ik ben al 2 spiegels en 3 ruiten kwijt. Mensen kunnen op 1 of andere manier niet van andermans spullen afblijven.
|
|
||||
|
||||
Ik weet nu helaas ook hoe dat voelt, blijf GV* eens van ander mans spullen af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: Maar ik denk maar, echte VW-liefhebbers werken ervoor, die jatten niet!!! :x
|
||||
|
||||
gelukkig nog nooit last van gehad (snel afkloppen)
ben blij dat ik me auto elke avond op de oprit kan zetten
|
|||
|
|||
allebei de auto's staan elke avond op de oprit...... :twisted: die keren dat we ze ergens anders moesten parkeren was het resultaat: 1 autoradio gejat, 1 motorkap met oranje graffiti (???) beschilderd, 4 krassen van sleutel langs de auto, deuk in motorkap en achterkant enz enz enz.....en nu dus terwijl ze bij ons voor stonden gewoon een embleem der af gejat...slaat echt nergens op, ga dan naar een garage en vraag of je er een kunt kopen of loop langs de snelweg de berm es door
|
|
||||
|
||||
Quote:
weet jij ook gelijk hoe je aan een andere moet komen. :oops:
|
|||
|
|||
Quote:
tsjaaaaaaa ik heb gelukkig nu eentje van Jurgen maar ik vind het gewoon ronduit asociaal om aan iemands eigendom te komen....kan ook aan mij liggen hoor maar zo denk ik er iig over |