|
|||
|
|||
radiator Golf II NZ
Geachte forumers,
Mijn rad heeft het begeven Zie zoveel verschillende prijzen langskomen, wat is een goed merk? bij mister-auto ik vind b.v. een bölk (BOLK - Ref: BOL-C011796) voor 35,00 maar een valeo (VALEO - Ref: 883819) kost weer 125,00 daartussen een NRF (NRF - Ref: 58697) voor 40,00 Winparts heet er een voor 30,00 dus ook te doen. bij de bölk 171121253CF - 171121253CJ bij NRF 171121253CF - 171121253CJ bij valeo 171121253CJ
|
||||
|
||||
Valeo is een goede,alle waar naar z,n geld,maar voor €35 kun je een poging wagen,zijn de kosten niet
|
|
|||
|
|||
Had zelf ook zo'n goedkope, enigste nadeel is dat de kapjes voorop de radiateur niet goed pasten, de orginele schroeven pasten niet in de nieuwe radiateur.
Maar voor het geld hoef je het niet te laten.
|
|||
|
|||
Ik heb sinds anderhalve week die van winparts erin zitten. Zat er binnen een halfuur in. En past perfect. Voor die 26,62 euro excl. verzendkosten heb ik die maar genomen. Nu nog even afwachten hoelang die het volhoudt.
|
|
|||
|
|||
Pasvorm was dus goed Ilja?
En ziet de core er ook netjes uit? Idd misschien maar een gok voor wagen. Als hij 5jaar mee gaat is het prima toch. Voor hetzelfde gaat hij 10jaar mee.
|
||||
|
||||
Mocht je hem bij Winparts halen met deze code krijg je 10% korting:1947dasauto
|
|||
|
|||
toppie Style!!!
|
|||
|
|||
Pasvorm is prima! Alles kan je zo overschroeven en de rubbertjes ook. De core zag er ook goed uit. Ik zeg, gewoon doen!
|
|
|||
|
|||
Heb via vaste kanaal een geregeld 40,00 dus prima en vlakbij.
lijkt mij weinig werk, kvs eraf slangen eraf, rad leeg laten lopen. En dan fan eraf en eruit pakken of moet er meer weg?
|
|||
|
|||
Uhhh ja.... Zal ook de grill ff loshalen. Werkt makkelijker. Moet er bij zeggen dat een vriend t heeft gedaan. Ik stond erbij . Maar ook ik had het gekund!!! Hahaha
|
|
|||
|
|||
Top ding staat op tafel, wilde eigenlijk nu nog ff doen, toch maar morgen in het echte zonlicht na werktijd mee aanvangen.
Dan is zogoed als alles weer geheel netjes en nieuw onder de kap ;-P
|
|||
|
|||
Zo zit erin. ontluchten duurde wel verrekte lang zo stationair draaiend zonder dop...
Zeker 15 a 20 min moeten draaien eer de fan aansloeg. Nu weer lekker warm en morgen weer km's vreten.