|
||||
|
||||
Rolkooi vragen
Ik weet niet juist onder welke rubriek ik het moet zetten. Hier leek me het meest logisch.
Ik zou graag willen weten welke variant van chromolybdeen ze gebruiken voor een rolkooi te maken. En welke de diameters zijn van de rolkooibuizen alsook de wanddikte. Iemand ook tips om een rolkooi te bouwen, de buizen te plooien, andere dingen waar ik moet op letten? Alvast bedankt. groetjes Koen
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.dutchpowertrading.nl/ind...?item=m2&mid=26 Er staat:Uit naadloos getrokken 25CD4/25CrMo4 precisiebuis. (Chromolybdeen) 25CD4/25CrMo4 zou wel eens de soort kunnen zijn. |
|
||||
|
||||
hey
hartelijk bedankt.. ik ga morgen kijken of dit is wat ik moet hebben. nu nog iemand die me de diameters en wanddikten kan zeggen ?
|
||||
|
||||
Misschien kan Workz je dat vertellen?
|
|
||||
|
||||
Gewone stalen kooien worden vaak van 40 of 45 mm diameter en 2.5 of 3 mm wanddikte gemaakt.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
Nu we het toch over kooien hebben:
Wie weet hoe die bevestigingspunten heten? Stangkoppen zijn het iig niet want die hebben een gewricht.
|
|||
|
|||
Gebruiken ze dit ook niet bij steigers?
|
|||
|
|||
Nope ben al wezen vragen bij een bedrijf dat in steigerbouw doet.
|
||||
|
||||
'Ø 45 x 2,5 mm i.p.v 50 x 2,0 mm FIA'
dat haalde ik van die site, maar staat hierboven ook al... |