|
||||
|
||||
Hele mooie MK1
|
|
||||
|
||||
Cool ding!
|
|
|||
|
|||
?
Ik ken wel mooiere en zeker voor dat geld!
En een vouwdak??!! echt erg...! Dat interieur zier er ook niet uit wat een kleuren. Maarja ieder zijn smaak! |
|
||||
|
||||
Ik zou niet weten wat hier niet mooi aan is, op het interieur en vouwdak na dan.
Ik zie weinig mooiere voorbij komen die te koop staan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die punten die jij opnoemt vindt ik nog niet eens het ergste! LPG..... dat vindt ik erger! Misschien wel goedkoop rijden, maar in een Mk1! Maar goed net zoals je zei, ieder zijn smaak!
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat het hier om een Poolse import, en wel om de volgende redenen:
- Sticker op z'n voorruit, rechtsvoor. Hier staat altijd het kenteken op en komt voor bij in Polen geregistreerd staande auto's. - Gas ombouw. - Verzwijgen van kenteken, land-initiale en naam fotograaf. Verder niks op tegen. Auto's die wij vroeger niet wilde zijn die kant op gegaan, dus de kans bestaat dat er mooiere Mk1's en Mk2's daar te vinden zijn dan hier! Last edited by Rick : 03-04-2013 at 21:32. |
|
||||
|
||||
Goed gespot Rick
|
|||
|
|||
Verder niks op tegen. Auto's die wij vroeger niet wilde zijn die kant op gegaan, dus de kans bestaat dat er mooiere Mk1's en Mk2's daar te vinden zijn dan hier!
|
|
||||
|
||||
Told you:
Bij het verzwijgen van de fotograaf zat ik dan fout, maar geeft een idee... En ook een stuk goedkoper: (€1.670,-) http://otomoto.pl/volkswagen-golf-g...-C28457808.html Last edited by Rick : 03-04-2013 at 21:42. |
|
||||
|
||||
GTI is hier ook nooit als automaat geleverd toch?
|
|||
|
|||
Polski of niet, ik vind m gaaf.
En ja, er bestaan zeker mooiere, betere en originelere, maar die heb ik zeker niet in de schuur staan. Geen commentaar dus.
|
|||
|
|||
Quote:
netjes gevonden.. dus nog te beroerd om zelf foto's te gaan maken, en dan de auto wel lekker 2 keer over de kop gaan..
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk je dat ie al dicht genoeg bij de auto geweest is om zelf foto's te maken?
|
||||
|
||||
Vind het wel een cool ding! Fors aan de prijs maar heb het gekker gezien.
|
||||
|
||||
is gewoon een cl/gl automaat met GTI voorstoelen..overgetrokken met skai-leer
een hoop aftermarket spul erop en waarschijnlijk een 1800 motor uit een golf 2 erin voor schandalig veel geld.. die gasten daaro bouwen zo'n ding voor een paar centen . ding kan verder wel hard zijn ,maar dan koop ik liever een nagenoeg originele 1,8 83er GTI met wat werk eraan voor 3 rooitjes hierzo (zonder zo'n Twingo dak) en dan LPG erin?? in een golfje 1?..in een Caprice ofzo ,nie in een golf |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien zoeken ze nog mensen bij de CIA of de FBI, je zou zeker kans maken
|
||||
|
||||
Reactie van de verkoper:
Bedankt voor je snelle reactie ik zit op dit moment in het buitenland voor me werk zodra ik weer terug ben stuur ik u een mailtje *ik had nooit gedacht dat ik zo snel een reactie zal krijgen * alvast bedankt mvg Rafal
|
|||
|
|||
teveel geld
Deukjes in het voorfront , lelijke spiegels , gaten voor de kunstof bumpers interieur is vanalles wat door elkaar heen gehutseld met veel afthermarket onderdelen bepaalde dingen zijn niet mooi afgewerkt , dit is geen originele GTI
|
||||
|
||||
Beetje vaag inderdaad. Op de mail kreeg ik reactie dat hij van zijn opa 2 jaar is geweest. Ja hoor, opa gaat de auto aanpassen zoals hij er nu uitziet. Vind hem alsnog mooi, buiten de prijs en dergelijke perikelen!
|
|
||||
|
||||
wel grappig maar niet echt mooi, ik ben het eens lpg past niet in een mk1 en dat afschuwelijke dak!
maar goed ieder zijn smaak. |