|
||||
|
||||
duitse autodag..
vandaag nog mensen geweest? zag een paar bekende... onder andere het broertje van johan golf 1 met zijn golf 2 g60 en volgens mij johan zelf..met de polo..
wij waren met de oettinger...en ik was met deze ride van vandaag de kevert.. en gelijk al gespot.. http://www.mijnalbum.nl/Foto=VBSF8ZWX
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 12-06-2005 at 22:18. |
|
||||
|
||||
coole kevert, ik was niet heen, maar las op andere fora dat de opkomst niet erg denderend was
|
|
||||
|
||||
viel wel mee..was aardig druk..
|
||||
|
||||
@ Richard me broertje klopt wel dat je hem gespot heb maar mij niet...
de polo stond thuis in den haag voor de deur... en ik lag thuis op de bank met me been omhoog :S jammer genoeg... nog foto's gemaakt van me broertje??? of zijn auto :p
|
||||
|
||||
oke dan mooi meeting geweest niet al te druk
ook wel een keer lekker foto's gemaakt staan online op www.vwnoord.nl en eh richard je kever gespot man en heb hem gekiekt
|
||||
|
||||
niet mijn kever....mijn ride voor vandaag...kever is van hans
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 13-06-2005 at 09:21. |
|
||||
|
||||
hij ziet er zeker netjes uit
|
||||
|
||||
Kever zag er cker netjes uit! Ben er ook ff bij langs gelopen.. T was voor mij de 1e x dat ik naar de Duitse Autodag ben geweest, maar kon niet zeggen dat ik t nou zo druk vond.. Voor de rest heb ik me de hele dag best vermaakt, ondanks de regen af en toe
|
||||
|
||||
maar het was i.i.g een vette kever kleur velgen
en volgens mij was het torretje ook niet verkeerd wat er inzit
|
||||
|
||||
torretje is inderdaad niet verkeerd.... heenweg ff de 185 op een andermans zijn teller aangetikt [ kever teller gaat maar tot 160]... maar dan word zo'n kever wel licht voorin...
|
||||
|
||||
Quote:
jazeker dat wil ik best wel geloven maar echt een leuk apparaat er komt hier ook nog een kever want dat is het enigste wat hier nog ontbreekt
|
||||
|
||||
nog eentje...maar hij is te koop..zal binnenkort wel effe een advertentie maken...bij intresee ff pb'en..gooi hem er volgende week erop..
|
||||
|
||||
Ik zou heen, maar het weer was niet 100%, ik was zelf niet 100%(tot te laat wezen stappen) en door deze beide vond ik het het geld niet waard...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Vond er eigenlijk ook niet echt veel aan,wel leuk om de Oettinger weer es te hebben zien sprinten.Gaat ie vrijdag ook op de Dragstrip in Drachten?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb nog een tijdje met hans gesproken.en ff foto's gemaakt voor de hall of fame.
en heb zelfs ff tegen hem gesprint. moest ff van kameraad in zijn corrado 20v turbo rijden. en dat was natuurlijk tegen hans... is wel ff iets anders dan een type 2 16v |
|
||||
|
||||
Heej, Abel was ook weer van de partij ?!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze Kever is ons wel 4x voorbij gereden... We hoopten dan ook dat hij bij ons kwam staan hihihihihihi Wij stonden hier zo'n dikke 50 m vandaag, tegenover REMCO stereo spul...
Liefs Carla ...fingerspitzengefühl Last edited by Killer_Mama : 14-06-2005 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke vrijdag? 17e? Dan kom ik ook even langs
|
||||
|
||||
denk t wel...of ik er ben is een tweede..ben de hele week in roosendaal....bezig met product studie voor mijn nieuwe baan...