![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo heet hij ook op het forum
|
||||
|
||||
![]() maar staat hier nog niet te koop....
|
|
||||
|
||||
![]() Nee klopt. Geen gekke prijs lijkt me
|
||||
|
||||
![]() Hij hoeft niet weg, maar ik wil een beetje opruimen langzamerhand. En kom er toch niet aan toe.
Je moet veel vrije tijd hebben voor zon project Voor de liefhebber idd
|
|||
|
|||
![]() Deze heeft al zovaak te koop gestaan ben echt benieuwd wanneer iemand hem nu eens volledig restraureerd want dat is zeker de auto waard , en heeft origineel de kleur Vipergroen zie ik , dit is een zeer mooie kleur
Hoop niet dat hij uitendelijk zoals zovelen , in onderdelen beland valt me dat hier schijnbaar te weinig liefhebbers voor zijn , deze groep is erg klein.. helaas
|
|||
|
|||
![]() Echt wel een mooi ding om aan te pakken. Ook nog zelfde bouwjaar als ikzelf..... Mijn garage staat helaas vol..
|
|
||||
|
||||
![]() Dit heeft ook niet met liefhebbers te maken maar gewoon met geld.
Het kost een vermogen om zo'n ding klaar te maken en alle originele dingen er bij te krijgen. Maar dat ie het verdient is 1 ding wat zeker is.
|
||||
|
||||
![]() Stuk of 40 reacties gehad, maar niemand is nog geweest. 1000 euro. Niet meer en niet minder. En anders blijft ie lekker nog een paar jaar staan
![]()
|
|||
|
|||
![]() Klopt weet er alles van! ben ook maar arme student
![]()
|
||||
|
||||
![]() studenten hoeven niet per se arm te zijn
![]() niemand die de moeite neemt om te komen kijken. auto heeft een prima plekje, maar ik weet dat ik er nu niet (en met een paar jaar niet) aan toe ga komen ![]() mocht iemand interesse hebben.. of met een tijdje. de auto staat er wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Marten,
Wat moet er allemaal aan gebeuren qua laswerk, ben niet zozeer geinteresseerd op dit moment in dit project, maar wel nieuwsgierig. lijkt me een mooi project om een auto zoals deze op te knappen. Gr. Wouter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij werkte toch in de autoschade??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kunt er wel een las apparaat voor aanschaffen, niet zozeer rot van de buitenkant, maar als je hem voledig gaat restaureren valt het altijd tegen, tenminste dat is mijn ervaring.
een mooi project is het zeker. heb de advertentie verwijderd van mp. word gek van die ezels daar!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat me raden, ze willen hem of voor 500euro komen halen of ze vragen of je er nog nieuwe apk opzet voor de verkoop |
|
|||
|
|||
![]() dan wil ik m ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Waar staat de auto te koop en zijn er meer fotos van miss
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt morgen iemand kijken, en heb hem niet meer te koop op marktplaats of het forum. Als ie morgen niet verkocht word doe ik dat misschien wel weer.
Heb er geen haast mee.
|
||||
|
||||
![]() auto is naar brabant verhuist..
|
||||
|
||||
![]() ![]()