|
|||
|
|||
JordyVW MK4
Hoi allemaal
Ik ben Jordy 22 Jaar kom uit Beesd en heb nu 2 jaartjes een golf 4 2.0 in mijn bezit en heb er het een en ander aan verandert [sommige kennen mij mischien van het VWForum] wat er op dit moment veranderd is V-maxx schroefset V6 voor en achterlip powersprint Catback omgelast naar v6 look highline achterlichten us modules Rial daytonas 8.5 en 9.5J bijna heel de auto overgespoten waaronder stootstrippen in kleur etc over ongeveer 4 weken staat de golf op Airlift V2 kit via Trabistyle toekomst Plannen: Wielen weer laten spuiten of Zilver of audi a5 antreciet R32 achterlichten Recaro interieur 3 Spaaks stuur Jubi koplampen Toen: Nu: de eerste 2 fotos zijn gemaakt door fotograaf en de andere 2 met me telefoon waardoor het minder dikt oogt zodra de air er op zit ga ik een aantal mooie fotos maken Last edited by jordyVW : 29-03-2013 at 08:18. |
|
||||
|
||||
Welkom . Dikke golf
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
|
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
Netjes !!
|
|||
|
|||
mooie mk4, ben benieuwd als ie op air ligt
|
|
|||
|
|||
MKIV on Airlift V2
Vorige week vrijdag de auto op Gehaald bij Trabistyle Staat nu op Airlift V2 autopilot
Inmiddels staat ie nu bij spuiterij afgelopen maandag wielkasten laten rollen maar 1tje is niet helemaal goed gegaan maar de auto kan wel bijna 2 cm lager voor |
|
||||
|
||||
strak hoor
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt |
|
|||
|
|||
Some new Updates
Eventjes weer wat updates
Sinds aantal maanden een MK4 Jubi interieur en een set zgan CCW Classic`s 18" 3DLG 8,5 en 9,5J helaas geen betere foto`s kunnen maken heb ze snel gepast en weer droog op de slaapkamer gelegd,volgend jaar ga ik even wat dikke foto`s maken moet ook smallere banden hebben heb nu 215/35 en achter 225/35 wil naar 205 voor 215 achter. |
|
||||
|
||||
Wat een heerlijke wielen!
|
||||
|
||||
Super combi
|
|||