![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal
Ik heb sinds vorige week, een bora gekocht uit 2001 En er zitten geen mistlampen in Nou heb ik gelezen dat bijna alle Boras geen mistelampen hebben Maar wel de schakelaar op je dash, Ik ben vandaag ff aan het snuffelen geweest op internet En kwam dit setje tegen http://nl.aliexpress.com/item/99-04.../732032380.html Zijn er mensen met ervaringen over deze set.. Of deze site, Ik hoor van jullie Gr Steve ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met de schakelaar, dan zitten de mist lampen in de koplampen
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oke maar ze werken niet , als ik het licht aan heb
Waar ligt dat aan dan, |
|
||||
|
||||
![]() Zonder info kan niemand het op afstand zeggen. Wat heb je zelf al gedaan? lampen wisselen, zekering, draadbreuk, kan vanalles zijn
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha jah dat is waar, Ik ga straks ff proberen te kijken , want achter mistlicht doet het wel Maar daarintegen, Als ik dit setje alsnog koop, want het is wel mooi, Kan ik gewoon de kabels omzetten Iig thnx for the Reply, Gr steve |
|
|||
|
|||
![]() Heb je wel 2 standen op je lichtschakelaar voor de mistlampen?? Als je die niet hebt dan zal voor nooit werken.
Heb je wel de juiste koplampen met de mistlampen erin??? (onder de knippers) |
|
||||
|
||||
![]() Post eens een foto van je koplamp anders.
Als ze er niet in zitten heb je die stand ook niet op je schakelaar als het goed is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ga ik zo ff een foto'tje maken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb net ff gekeken en idd onder de knipperlicht .
Zit gewoon een soort spiegelglaasje. Ik heb wel mistachterlicht . Bij de lichtschakelaar als je hem naar je toe trekt. Dangaat het mistachterlicht aan. |
|
||||
|
||||
![]() Als je voor mistlicht zou hebben dan heb je 2 standen als je de schakelaar uit trekt !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dus ik kan de bumper mistlichten ook niet aansluiten , Want de kabel hangt/ is er niet,?? Ik zal dan wel ff moeten wachten met kopen, Eerst ff goed uitpluisen, Thnx anyways iedereen, ![]() ![]() ![]() Gr steve |