|
|||
|
|||
vw passat 35i b4 facelift tekoop
Hierbij bied ik de nette passat 35i b4 facelift van een vriend aan.
Kilometerstand bedraagt op dit moment 208.000km Bij deze een lijstje van de extra`s: - zeldzame wit rode achterlichten - schroefset afgelopen zomer nieuw erop gekomen - Stoelverwarming - Electrische ramen rondom - abs - Nieuwe remmen rondom - Uitlaat links en rechts werkend - radio/ cd speler jvc - armsteun en kopsteunen achter - Embleemloze grill - Mistlampen - stuurbekrachtinging - Spoilerlip van een seat - Borbet RST 8x17 4x100 met 185 35 17 band - Golf 2 gti stuur erin( niet wat op de foto staat) - Leren interieur compleet met deurpanelen en pookhoes - Grijze vloermatten Grote beurt gehad bij 207dkm. Auto wordt verkocht op de rode Borbet RST wielen. De wagen kan in overleg met nieuwe apk verkocht worden. Tevens heeft die een grote beurt recent gehad. Auto loopt perfect en zonder mankementen. De auto is van een liefhebber en dus ook opzoek naar een liefhebber. Ik ben vast nog wel iets vergeten, dus mochten er vragen zijn stuur gerust een email. Nogmaals deze passat is uniek in Nederland en heb zelf nog nooit zon nette witte passat gezien. De auto wordt verkocht omdat er gezins uitbreiding is en met zon verlaagde auto niet comfortabel rijden is met een baby'tje Inruil is mogelijk, alles kan aangeboden worden. Bij intresse bellen of mailen en langs komen en dan zelf beoordelen. Auto is gewoon tip top en gaat ook met pijn in me hart weg. Heb een andere wagen gekocht, daarom moet deze auto weg. Doe een net bod en is van jou. Vraagprijs is 1495euro, is bespreekbaar. Auto staat geschorst op het moment, als die over een maandje niet weg is ga ik hem strippen en kan alles los gekocht worden. Locatie: Geleen en wat foto's Last edited by René : 30-03-2013 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Wat voor motor ligt erin ?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|