|
||||
|
||||
Verbreed staal
Heb een leuk setje op het oog, maar weet niet zeker op het onder mijn 1 past.
9J rondom 4x100 57.1 naafgat ET 38 |
|
||||
|
||||
Hoeveel inch?
Het zal wel passen. Alleen 9J is nogal breed voor op een mk1, vooral aan de voorkant. Dat gaat zeker buiten je wielkasten vallen. |
|
||||
|
||||
14inch, dat was ik ook wel al aan het denken, ik had ook liever 8J.
|
|
||||
|
||||
Die et waarde klopt niet meer na de verbreding...
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat zo wel voor als achter ver uitsteken
|
||||
|
||||
Quote:
Nee. Dat niet. Maar de afstand hart binnenkant velgrand verandert niet.
|
|||
|
|||
Ik heb een vergelijkbare set gehad (zelfde et-waarde en ook naar buiten verbreed. Oftewel, zelfde hart-binnenrand afstand). Maar dan in 8 en 8,5J. De 8J ging net aan de voorkant, maar ik zou eigenlijk de randen van het scherm om moeten rollen. Achter was het iets beter, maar ook daar liep het wel eens aan en was omrollen dus eigenlijk ook noodzakelijk.
Dit was met getrokken 195/45/14 banden. Ik weet niet hoe laag je wilt gaan. Maar echt laag gaat met deze set niet.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Rij zelf op de Golf 2 met voor 7,5J met 195-45-14 en achter 10J met 225-40-14 en voor valt hij mooi helemaal in het scherm.
Met de originele plastic wielranden stak deze met 10J 6cm uit.. |
|
||||
|
||||
gaat uit de kassen komen,
golf 1 staal word meestal verbreed van 5 naar 7 en 8 en eerlijk vind ik dit al aan de brede kant, |
|
||||
|
||||
Ik ga ook idd afzien van 9J, toch bedankt mannen!
|