|
||||
|
||||
Super vette golf 1 US
|
|
||||
|
||||
Staat daar nou 201.000 mile?
|
||||
|
||||
Jup, net ingelopen die diesel.
|
|
||||
|
||||
Owja diesel. Dan issie net warm
|
|||
|
|||
Van benvr6. Voorzover bekent (ver)koopt de beste man geen rotzooi. Leuk projectje
|
||||
|
||||
We hebben hem in heerlen al zien staan voordat hij hem kocht. Zag er inderdaad op het eerste oog vrij leuk en compleet uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
stond idd leuk spul tussen.
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110915
MWM niet gehaald dus.
|
||||
|
||||
Als ik nu nog geen golf had, dan ging ik zeker eens kijken. Het dash ziet er leuk uit.
Asbak voor 175,-? Zo zeldzaam dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Waar in Heerlen heeft die gestaan? Is me nl. nooit opgevallen!
|
||||
|
||||
Ja eigenlijk in hoensbroek was dat. Ik weet ff niet precies hoe het daar heet maar als je vanaf het busstation in hoensbroek naar heerlen rijd dan bij de 2de rotonde links af. Daar is ergens een groot terrein waar allemaal oude/sloop auto's staan. Heeft deze ook tussen gestaan.
@van limburg, denk dat hij overdrijft maar ze bieden vaak veel geld voor bv de bumpers of iets dergelijks van een US. 1250euro vind ik nog niet eens zo heel erg duur. Ik zie nauwelijks een US te koop komen in nederland. Wat zeg ik, eigenlijk nooit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij komt uit heerlen dus neem ik aan...waar ergens? |
|
|||
|
|||
Wat vinden jullie hier mooi aan?
Echt oerlelijk, maarja ieder zijn smaak. Zie trouwens dat ie niet meer op mp staat. |
|
||||
|
||||
Ik vind de US modellen juist wel mooi. Is weer eens wat anders dan 100x dezelfde golf 1 vaak. Zelfde verhaal met de Golf 3 US, voor die US onderdelen betalen ze ook goud omdat ze ontzettend populair zijn.
Nee heeft er niet lang opgestaan. |
|
||||
|
||||
Wel leuk zon us uitvoering. Bumpers ben ik niet weg van maar t interieur en de tacho e.d vind ik wel mooi.
|