|
|||
|
|||
Golf 1 1.6D te koop
Bij deze plaats ik mijn Golf 1 1.6D te koop, wegens aankoop van een GTI..
Deze Golf is 2.5 jaar in mijn bezit geweest en is met liefde behandelt. Deze heeft vorig jaar in mei een volledig gereviseerde motorblok gekregen (aantoonbaar met foto's, herdaan door New Motoreco) Ook nieuwe distributie, waterpomp, thermostaat, ...) De carrosserie heeft 249.000 km en de nieuwe motor heeft nu een 1500 km. Wat is er allemaal aan veranderd? Exterieur: Kruislichten vooraan Chromé bumpers Chromé spiegels (half jaar oud) Chromé deurklinken (1 klink is aan vervanging toe) Kofferklep is volledig dichtgewerkt Vooruit is met een zeldzame groene zonneband in Verlaging krijgt u er ook bij (zit er niet meer onder) Rechtervoorvleugel is volledig vernieuwd vorig jaar in augustus Interieur: Gti interieur nieuwe hoedenplank achteraan Kenwood 5751SD radio (ongeveer 1.5 jaar oud, met factuur erbij) Momo racing stuur (los erbij) (ruitenwisser hendel mankeert, maar krijgt u een nieuwe bij) Wielen van op de foto's zijn er niet bij, maar mits een degelijke prijs kunt u deze erbij kopen. Nu zijn er jammer genoeg ook een paar mankementen Bevestiging vooraan aan de schokdemper bovenaan moet vernieuwd worden. (probleem kan ik op aanvraag via foto laten zien) Op een aantal plaatsen begint de lak ook omhoog te komen. (wil ik gerust laten zien bij aanvraag van foto's), maar is moeilijk te zien. Voor de rest is lak in goede staat en is vorig jaar in augustus maar nog gepolierd geweest Als de wagen altijd binnen staat, zou dit op termijn geen probleem mogen geven. Koppeling moet ook vernieuwd worden (die kan ik er mits een lichte meerprijs bijleveren) Met deze wagen heeft u nog jaren plezier als oldtimer. Wagen word niet gekeurd voor verkoop, aangezien ik momenteel zelf amper tijd heb voor hieraan te werken. Voor meer vragen, aarzel niet mij te contacteren. stefaan_spaerkeer@hotmail.com 0032 484 98 30 86 Wagen is te bekijken in Wichelen (Oost-Vlaanderen, België) Vraagprijs voor de Golf aangezien de nieuwe motor is €2900. De prijs is uiteraard bespreekbaar! Foto's van alle vernieuwingen en aanpassingen zijn aanwezig! Meer pics vinden jullie hier: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.497048982570.319242.620832570&type=3 Last edited by Trekhond : 18-03-2013 at 19:53. |