|
|||
|
|||
Golf 2 g60 in onderdelen.
Hallo,
Ik heb een golf 2 te koop staan en een g60 motor in onderdelen omdat alles nu uit elkaar licht. Het was een project waar ik aan begonnen was ook al redelijk wat geld in gestoken maar nu wil ik binnen kort op me zelf gaan wonen dus heb ik besloten om alles maar te verkopen en een goede dagelijkse auto te kopen. Het gaat om een: G60 cilinder kop gerviceerd bij bolku tunning met: 36 mm uitlaatkleppen voor de rest alles nieuw in de kop er zit ook een nieuwe spaghetti spruitstuk op. €675 (nokkenas heb ik niet meer) G60 onderblok heeft +- 190...km gelopen bij de vorige eigenaar €80 G60 versnellingsbak ook +- 190...km gelopen €175 G-lader heeft ook +- 190...km gedraaid €375 (hoe de binnenkant er uit zie weet ik niet en de staat.) G60 remmen van voor is 1 keer mee gereden. Zit een beetje vliegroest op het gaat om: Geboorden zimmerman schijven met redstuf remblokken en g60 remklauwen €275 Brandstof pomp k-jetronic z.g.a.n. €100 Originelen intercooler €25 Z.g.a.n. olie koeler met slangen €75 Voor de rest heb ik ook nog alle steunen(alle steunen heb ik gestraald en in hitten bestendige blanke lak gespoten) en veel klein moet ook nog wat spul daar van uitzoeken maar als iemand iets nodig heeft kan je me altijd een mailtje sturen en voor de andere spullen naar meermanroy@hotmail.com Het zijn vraagprijzen! Meer onderdelen komen! Groeten roy Vermeer |
|
|||
|
|||
Golf 2 g60 in onderdelen.
Quote:
P.s. hoe moet ik foto's toevoegen. |
|
|||
|
|||
de voorste remklauwen in wat voor een staat zijn die ?
gr marten |
|
|||
|
|||
Heb je mss de wielbogen en dorpellijsten nog?
Mvg, Luc Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
graag nog even een woonplaats toevoegen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |