|
|||
|
|||
Snoekje84 - MK1 Cabrio Acapulco
Hey,
Ik kijk hier al een tijdje rond, maar had nog niet eens een voorstel-topic Ik rij al een aantal jaren VW, ben ooit begonnen met een MK3 1.6, dat werd snel erna een MK3 2.9 VR6. Ding eigenlijk niet zo lang gehad, jaartje ongeveer maar kreeg er helaas teveel problemen mee. Was helaas teveel mee geknoeid, kabelboom e.d. maar leuke tijd mee gehad Hierna had ik een MK2 1.8 16v GTI gekocht, die kocht ik zonder interieur e.d. dus ook een leuk project. Uiteindelijk als interieur blauwe recaro's erin gezet. Maar helaas stond de GTI niet op kenteken en de hobby stond op dat moment op een laag pitje en geen tijd/zin gehad om hem om te laten keuren. Toen kocht ik een MK1 cabrio, waar ik nog steeds in rij. Het is een cabrio uit 93, Acapulco, waar het na zeggen maar 40 van zijn gemaakt, maar hier kwam ik later pas achter. De kleur is Dark Burgudy met een 1.8 2h motor. Zo kocht ik hem origineel: In de tussentijd aardig veranderd: En als de sneeuw eindelijk eens zou verdwijnen dan komt mijn nieuwe set er eindelijk onder: Groetjes Richard Last edited by Snoekje84 : 13-03-2013 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Hoi Richard,
Welkom! Ook al kijk je al een tijdje rond Waar kom je ergens vandaan? Mvg Eelco |
|
|||
|
|||
Regio Boxmeer
|
|
|||
|
|||
Velgen gemonteerd
Velgen zitten erop, morgen alleen nog ff de auto wassen Heb voor 10mm spacers, achter 20mm. Rondom 7J ET 35 Heb hem meteen flink omhoog geschroefd, de APK zit eraan te komen 8) |
|
||||
|
||||
Welkom . Ziet er netjes uit
|
|||
|
|||
Schone cabrio
|
|
||||
|
||||
Welkom!
Mooie auto's en BAM mooie bbsjes!
|
|||
|
|||
Welkom!
Dat is een supernette cabrio die je daar hebt! Ik vind hem met de hackmessers ook super!