|
|||
|
|||
Waar h&r cup kit groene veren/rode konis bestellen
Ik ben net in het bezit gekomen van een doka, deze had 11 cm korter veren wat veel te kort was om ietwat confortabel te rijden.
Ik ben nu op zoek naar een setje groene h&r veren met rode konis, iemand die mij aan adres kan bezeorgen waar ik deze kan bestellen? grtz, Jolan |
|
||||
|
||||
ik vermoed dat je voor de T3 bedoelt?
oude veren nog te koop? Jens hansen kan je in ieder geval wel verder helpen http://www.hansen-motorsport.de |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd een t3 als ik andere veren heb zullen de oude zeker verkocht worden. Last edited by 4 stroker : 11-03-2013 at 14:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
laat me dan maar iets weten, veren interesseren me wel |
|
|||
|
|||
Quote:
zal ik zkr doen, zal straks ook een foto posten van men busje met die veren. Is er nog geen ander adres voor de groen veren? de gele single cabin van hier opt forum heeft er zo'n zitte dacht ik. |
|
|||
|
|||
dit is de doka met 205/40-17 wielen en 11cm kortere veren als origineel |
|
||||
|
||||
Ziet er wel rock 'n roll uit zo! Maar niet fatsoenlijk mee te rijden dus?
AVO 70mm schijnen ook nog wel redelijk OK te zijn: >Link Brickwerks webshop |
|
|||
|
|||
neen, niet direct kweet nog niet echt waarom maar de rit was zeer hard en heel bumpy.
|
|
||||
|
||||
Owwkkeeeejjjj. Jij hebt deze dus gekocht.
Van waar ben je ergens? Wil die doka ook eens van dichtbij zien. En mss eens meerijden met die verlaging...?
|
|||
|
|||
ik ben van kontich, de voorveren zitten er nu niet meer onder want ze moest trug naar de keuring maar als ik men h&r setje besteld heb wil ik ze er desnoods nog eens even ondersteken
|
|
||||
|
||||
dikke doka!!
|
|
||||
|
||||
Dan wonen we niet zo heel ver van elkaar
|
|||
|
|||
niemand nog een ander goedkoper adresje?
grtz |
|
|||
|
|||
mmm kontich dan ga ik je ook wel eens tegenkomen ! ik kom maar uit boom
|
|||
|
|||
ff of topic, zitten hier veel vw T3 bus-Belgen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mss eens een topic aanmaken voor de bus-belgen..? Dan kunnen we snel zien hoeveel er hier rondzwerven. EDIT: topic aangemaakt --> KLIK
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 15-03-2013 at 09:35. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
thanks, hebben zij ook een emailadres? ik kan het nergens vinden op de site.
grtz |
|
|||
|
|||
ik heb een set veren h&r groen maar 1 van de voorveren is gebroken...
vuilbak? |
|
|||
|
|||
zou je daar geen garantie op krijgen?
|