|
||||
|
||||
Volkswagen Corrado 2.9 VR6 (1992)
Originele Volkswagen Corrado 2.9 VR6
Onderhoud
De vorige eigenaar heeft de wagen 14 jaar gehad (aantoonbaar) en gebruikt voor woon-werkverkeer. Kmstand: 321.000 Staat van de ketting: onbekend Het betreft een auto welke goed onderhouden wordt. Geen afgeragde bak. De vorige eigenaar heeft hem garage-onderhouden. Je verneemt niet dat de wagen deze kmstand heeft. Een waanzinnig lekkere auto om mee te rijden. Veel onderdelen zijn in de loop van de tijd vervangen en goed bijgehouden. Geen bijgespoten of geplamuurde auto. De auto ziet er voor zijn leeftijd en kmstand zeer netjes uit. De automatten zijn vervangen door nieuwe exemplaren (staan niet op de foto). Staat nog in de winterstalling. Haal hem er medio april weer uit. Omgeving: Groningen Vraagprijs: € 2500,-- Uitsluitend serieuze gegadigden. Last edited by Marcus BBS : 08-03-2013 at 14:48. |
|
|||
|
|||
He Marcus,
Een vriend van me is geintresseerd. Wanneer kan hij eventueel langs komen? Alvast bedankt! Gr Paul |
|
||||
|
||||
Let op: uitsluitend serieuze gegadigden. tevens up.
|
|
||||
|
||||
Inruil mogelijk?
|
||||
|
||||
Ligt eraan wat je hebt staan. Wat wil je inruilen?
|
|
||||
|
||||
Een jetta gl 1.6 automaat uit '89.
106.xxxkm op de teller. interieur in nieuwstaat. van buiten wat plekjes.
|
||||
|
||||
Je mag me wel wat foto's + informatie/voorstel sturen via pb. Het is niet iets wat ik eigenlijk zoek. (met alle respect voor jouw auto). Ligt een beetje aan je voorstel.
Last edited by Marcus BBS : 12-07-2013 at 15:12. |
|
||||
|
||||
up
|