|
||||
|
||||
mk3 interieur in een mk2
Kan je een mk3 gti edition interieur in een mk2 bouwen?
Ik weet dat je bij bv een milistone sport interieur de stoelframes van een mk2 moet gebruiken, maar geld dit ook bij een recaro interieur? Alvast bedankt voor jullie reacties |
|
|||
|
|||
past niet moet je het frame aanpassen
|
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat je de vulling en stof kunt overzetten op de mk2 frames?
ik heb ook wel is gehoord dat je de mk3 frames moet inkorten... |
|
|||
|
|||
Bank is bijna plug & play, je moet alleen de hoedeplankdragers aanpassen. Bij de stoelen moet je 1 poot een paar cm verzetten. Wijst zich vanzelf en is goed te doen. Je moet wel lassen en slijpen
|
||||
|
||||
ja jorg het klopt heb heb zelf ook gedaan is alleen wat aanpassen ...GR
|
|
||||
|
||||
zitgedeelte (moes en stof) kan je zo omzetten naar een mk2 frame en de rugleuning is hetzelfde systeem als mk2 dus kan je compleet met frame omzetten
|
|||
|
|||
Heb het destijds ook gedaan met het zelfde interieur als jouw, steld niks voor, niet te moeilijk doen/ denken zoals stof overzetten enz. Enkel even de binnenste poot/slede naar handrem toe ongeveer 5 cm naar binnen zetten en je bent klaar. Dan kom je op de totale breedte uit van je golf 2 onderstel (onderstel is gelijk aan die van de 2, enkel staan de sledes breder). Wangen staan dan ook mooi vrij van de deur dan enz.
Last edited by Kazzo : 05-03-2013 at 23:16. |
|
||||
|
||||
Ik heb de buitenste pootjes van de mk3 stoelen afgeslepen.
Deze opnieuw aan het frame vast gelast. Past perfect met wat extra verteveging erbij. Ook de bakken kunnen gewoon blijven zitten.. Maar ff snel daar is geen sprake van, je moet op een bijna onmogelijke manier in de auto hangen om de pootjes vast te pikken.. Maar is gelukt.. |
|
|||
|
|||
Top, bij mij is het wel gelijk gelukt na de pootjes op hun nieuwe plek te hebben gelast. Maar staat vast top en zit geweldig of niet?
|
|
|||
|
|||
Super dat het gelukt is. Is inderdaad even lastig, maar daarna veel plezier