|
||||
|
||||
Aldi: krik + 2 bokken, € 40 !
Bij Aldi, vanaf vandaag: een kleine krik (2000kg, 33cm) met 2 kleine bokken (2000kg, 36cm) in een koffer voor € 39,99. Ik heb er net een gehaald, het ziet er heel simpel maar wel stevig genoeg uit. De voorraad was niet groot, dus...
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zater...5_477_5138.html |
|
|||
|
|||
Die zijn gewoon goed, gebruik ik al een jaar of twee en zeer tevreden over.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
heb ik ook werkt prima
|
|
|||
|
|||
Op naar de Aldi..
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen net een Omega Garagekrik besteld , heb ik iets meer vertrouwen in en kan een stuk hoger
En die as steunen vertrouw ik niet
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Ik heb deze krik en assteunen een paar maanden geleden ergens op internet gekocht. Bevallen prima, maar de krik kan niet echt hoog. Zelfs te laag om m'n Kever aan de achterkant met de banden van de grond te krijgen.
Voor een Golfje ofzo wel een prima krik! |
|
|||
|
|||
Dan steek je even een grote moer of stuk staal tussen je veerplaat achter, dan gaat je wiel niet zo ver uit de vering. Werkt erg handig bij een kever!
|
|
|||
|
|||
Goede tip! Dank!
|
|
||||
|
||||
De zelfde krik staat nu ook bij Formido, voor € 40,75: http://www.formido.nl/carpoint-gara...g-00610470.html
En als je zaterdag tussen 8 en 9 uur bestelt: 25% korting (op bijna alles)! Last edited by Erik Baas : 06-03-2013 at 17:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
is echter zonder de assteunen. Dus verhoudingsgewijs prijzig. Deze krikjes zijn overal te krijgen. Maar zonder assteunen meestal. Aldi en lidl wisselen af met aanbieden. Soms zit er een maand tussen, soms een halfjaar. Gebruik er nu ook al bijna 3 jaar eentje. Fijne krikjes, alleen zijn ze al gouw te hoog voor een verlaagde auto en te laag om alles beetje fatsoenlijk omhoog te krijgen. Assteunen heb ik nooit hoger kunnen zetten dan de 2e stand om die reden. En bijvoorbeeld bij werken aan de uitlaat is wat meer werkruimte erg prettig. Misschien dat er binnenkort wat aanpassingen komen waardoor ie lager begint en hoger eindigd.
|
||||
|
||||
Maximaal omhoog. Steun eronder. Blok hout en nog een keer omhoog. Steunen verzetten. Voor het geld voldoen ze prima idd.
Ik heb destijds 25 voor de krik en 10,- voor twee steunen betaald bij Gamma
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip Erik, net een gescoord bij de Aldi in Dordrecht
Er waren er nog een stuk of 6 dus als iemand nog interesse heeft |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo doe ik het ook meestal werkt perfect
|
||||
|
||||
Troep, heb al een assteun gebroken door de auto een drukkertje te geven (per ongeluk) de auto bewoog ineens en de steun brak. Gevolg...auto op de grond.
Heb nu een stel bokken van mannesman (30 euro per stel) en een krik van 100 euro die wel snel en hoog gaat. |