|
||||
|
||||
Nog 10 nachies slapen...
Nog 10 nachies slapen (voor sommige nog 9) en dan is het weer tijd voor Budel.
Ik kan niet wachten
|
||||
|
||||
ik heb er heel veel zin in, maar het had van mij een weekeje later mogen wezen, zit te stressen om alles weer klaar te krijgen voor budel.
bij de een zit er een rem probleem, wat moeilijk op te lossen is. de versmalde vooras moet nog onder 2 ovaaltjes gezet worden. bij de kubel moet de motor vervangen worden. en er moeten nog wat auto's door de apk/ Budel Stress op en top./. tot daar. als je een groepje in hun stoel ziet slapen, zijn wij dat
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, wat een rotleven !! Heb geen medelijden, als die ovaal dalijk klaar is, is tie echt SUPERCOOL ! Bij ons staan alle ridezz gelukkig al klaar, heb er zin in !!
|
||||
|
||||
Quote:
als ja, ik slaap bijna in dat hok in ijmuiden. gelukkig nog wat vrijde dagjes kunnen pakken, planning, donderdagavond, vrijdag de hele dag aan de gang, zaterdag werken, en sávonds ff die hele kever wegdrinken zondag ook weer de hele dag eraan., maandagavond er tegen aan. dinsdag vrij. ook de hele dag er tegen aan. woensdag en donderdag avond. en dan moet ie wle klaar zijn, maar ik hoop nog ff iets eeerder. vrijdag zaterdag en zondag, lekekr slapen op budel./ zet me tent op en je ziet me de rest van het weekend niet meer. als ik tijd over heb, nog de pop outs monteren, hoe lang duurt dat ongeveer, half uurtje? nog meer tijd over, dan de sun visor. en als ik dan nog een gaatje kan vinden, ook me mascotte op de voorbumper monteren, je hebt hem al gezien leon :p dakrek blijft redelijk leeg dit jaar. (helaas de gaatjesmet tijd zaten vol)
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt eraan, of de gaatjes aan de voorkant er al zitten....
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik dus geen idee van, eerst ff bekleding weghalen dan.. heeft iemand toevallig goede foto's van de montage van pop outs.. heb er al ff een aparte thread voor gemaakt. blijven we een keer on topic :p
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 08-06-2005 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Denk een uurtje ja, dat moet wel lukken.............
Gaatjes zitten er 9 van de 10 x wel in, alleen bij de spaarmodellen zaten ze niet, omdat die geen bekleding hebben je je dan de gaatjes ziet zitten Bij alle beklede modellen zitten de gaatjes onder de bekleding !! Suc6 gozer, ben heel benieuwd naar het eindresultaat, KEEP ON POSTIN' !!