|
||||
|
||||
Verwarming golf 2 geeft koud lucht
Verwarming golf 2 geeft koud lucht maar geen warme lucht zou de circulatiepomp kapot zijn of bypaspomp weet het niet iemand daar en oplossing ..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik denk dat je bekleding van je kachelkleppen in het ventilatorhuis compleet vergaan is. Toevallig last gehad van rondvliegend schuim uit je ventilatieroosters?? oplossing is dan om je kachelkleppen opnieuw te bekleden.
|
|||
|
|||
Wij hebben vroeger de radiator uitgebouwd en volledig doorspoelt met water. Ook het koelvloeistofcircuit volledig doorgeblazen met de tuinslang. Heel veel vuil dat uit de radiator kwam!
Bij assamblage.. terug warme lucht. Kon je bijna je handen aan verbranden :p De middenconsole moet je dus wel uitbouwen |
|
|||
|
|||
Als het goed is zitten er tussen je aan en afvoer slangen in de moter ruimte 2 klepjes, deze kunnen ook stuk wezen dan word je kachel ook niet warm.
Dit is een veel voorkomend probleem. Klepjes er van tussen halen en vervangen door 2 stukjes koper buis. Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
Quote:
Als deze erg verstopt zit moet je hem gewoon vervangen, zijn niet eens zo duur.
|
|||
|
|||
In mijn eigenhandig gemaakte handleiding over vervangen van de kachelradiateur kun je wel vinden hoe het met de kachelkleppen e.d. werkt: Kachelradiateur-vervangen-GolfII.pdf
|
|
||||
|
||||
Nog een tip aangezien ik daarstraks mijn kachel eruit heb gehaald.
Het kan zijn dat de moeren in de motorruimte niet loskomen, omdat de vijs waarop ze zitten gewoon lijkt mee te draaien. Blijf dan gewoon lekker doordraaien en je zal zien dat de kachel toch los komt. De vijs heeft aan twee kanten schroefdraad, 1 grove en 1 voor de moer. Bij mij wou de moer er bij 1 vijs niet af maar als ik bleef doordraaien geraakte de vijs wel uit het kachelhuis gevezen met de andere kant dus. |