|
|||
|
|||
Golf 1 GTI (wit) 1983
Hallo,
Weet iemand nog een leuke Golf 1 GTI te koop ? Bij voorkeur wit, orig. NL en in redelijke staat. Hoor het wel. Alvast bedankt. Mvgr Ralph |
|
|||
|
|||
Gti 83
Quote:
Zilver ook goed? |
|
|||
|
|||
Quote:
Stuur maar eens door. Wie weet ? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Een kennis van me heeft een 83er witte originele nl-er te koop staan. Bij interesse kan ik je eventueel foto's mailen.
Bericht van de eigenaar: Origineel Nederlandse type 1 uit 1983. Nagenoeg origineel op 16v dakantenne [hoe hebben ze het ooit gedurfd] en 13 inch Ronal lichtmetalen velgen [wel origineel accessoire uit die tijd] Rijdend stilgezet zo'n 6 jaar geleden. Benodigde acties alvorens weer te kunnen rijden; nieuwe olie, accu opladen, remmen gangbaar maken. Indien men auto in concours staat wil brengen zul je de auto moeten over spuiten [kun je gelijk die antenne deleten]. De originele* lak is gaan barsten door ouderdom in de watergoten van het dak en er zit helaas een kleine deuk in het l.a scherm. De bekende roestplekken als achterklep- , motorkap- en portiernaden zijn er wel maar nog binnen de norm. Dorpels en bodemplaat zijn hard. Nieuw bijgeleverd; gemoffeld kleppendeksel en tandriemkap, originele zwarte bieslijsten rondom, stickers voor achterklep omlijsting en dorpel en portiernaden onderin, mattenset origineel, nieuwe portier- en achterklep sloten inclusief handgrepen passend gemaakt op de originele contactsleutel, brandstoffilter, handremkabel en stelschroef voor stationair toerental. Vast nog wel wat vergeten maar voor de liefhebber een goede, mooie* en harde type 1 waar men nog veel plezier aan kan beleven. Zien = verliefd! Vraagprijs 3250, ik sta open voor reële biedingen. p.s. De bruine vlekken op de achterklep en het l.a. scherm is conserveringswax om roesten te voorkomen op deze zwakkere plekken. |
|
|||
|
|||
Zie PB ben benieuwd naar de foto's.
Andere op het forum al bekeken maar helaas niks voor mij. Thanx voor de melding. |