|
||||
|
||||
T.K Belastingvrij Golf MK2 TD
Te koop aangeboden.
Belastingvrije Volkwagen golf MKII 1,6TD ECO diesel. •Reden dat ik hem wil verkopen is omdat ik weer wat anders wil. Inruil belastingvrije diesel/LPG mogelijk. Gaat om een nette golf zit 1 deukje in het achterpaneel (zie foto) en de voorbumper zit een scheur in. Verder in nette staat. rijdt,remt en schakelt goed. turbo is iets opgeschroeft naar 0.7Bar is tie net wat vlotter turbodruk meter ingebouwd ter controle( origineel 0.5) en roetschroef iets ingedraait. •Verbruik is 1 op 20. •Bodem, dorpels, deuren, raamstijlen, achterwielranden roestvrij. •Heeft afgelopen zomer groot onderhoud gehad.(alle filters,motorolie en versnellingsbak olie en handremkabel vervangen) •Verder is de auto verlaagt dmv. schroefset en gelijk laten uitlijnen. •Staat nu op 14inch verbreedstaal. 7,5J voor en 8J achter. Met 2 nieuwe achterbanden •ruitenwisser verwijderd •achterlichten strak gemaakt rood gespoten •G60 onderlip heb er ook een smalle lip eventueel voor goede bodemspeling. •( Originele onderdelen heb ik er eventueel ook nog bij erbij ) Is goed mee te rijden raakt niets alleen de voorlip soms Enigste minpunt/aandachtspunt is het dakraam. Deze is niet origineel en is nu afgekit wel 100% waterdicht. wordt verkocht ZONDER radio. eventueel wel casette radio. •Prijs : 2400,- Met velgen en schroefset •2100,- zonder verbreedstaal en op originele 13inch staal. •2050,- op originele velgen en originele vering. Prijs is zo goed als vast rij er nog elke dag mee en staat me niet in de weg. m.v.g |
|
||||
|
||||
Quote:
Bouwjaar van het kenteken ? Zijn de deuren en achterplaat omgezet of is het schutbord omgezet
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 25-02-2013 at 10:15. |
|
|||
|
|||
Km-stand?
|
|||
|
|||
Quote:
Als de lijsten op de zijkant op het paneel niet vastgekit zit maar er (originele gaten) inzitten dan weet je genoeg |
|
||||
|
||||
zal wel omgekat zijn vermoed ik..
logo int midden onder de klep zit erin nieuw type logo's nieuw type deuren nieuw type grill maar het logo verontrust met het meest in het midden onder de klep, de rest valt allemaal wel over te zetten. foto's van je bedieningshendels bij het stuur mischien? of van de handrem? zou lullig zijn voor de volgende koper als ding omgekat blijkt te zijn. sorry voor het verstoren van je toppic mischien. grtz |
|
|||
|
|||
hoi jason
je hebt een pbtje van mij. gr willem |
|
|||
|
|||
is deze golf nog beschikbaar heb serieus interese maar nog steeds geen reactie op pb.
gr willem |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou het niet weten de auto ook zo gekocht. enige wat ik weet is dat hij in 2008 is omgebouwd van benzine naar diesel. Dus als er iets niet goed zou zijn had de RDW dat wel gezien neem ik aan. Pb'tjes verstuurd En auto is ook weer gekeurd tot maart 2014. en er ook gelijk nieuwe accu in gedaan km-stand is nu 286.500km rij er nog wel mee |
|
||||
|
||||
Kan voorzichtig een slotje op. Wordt als het goed is zaterdag opgehaald door KaRaKan
|