|
|||
|
|||
Wat vinden jullie van deze? Voor mijn eerste aankoop
Hallo,
Zoals ik in mijn voorstel topic al vermeldde heb ik wellicht een leuke kever gevonden, namelijk: Marktplaats.nl Ik heb hier dus wat vragen over: -Is deze hier bekend? -Wat vinden jullie in het algemeen van de auto? -Wat vinden jullie van de vraagprijs? -Is de 1200 motor makkelijk sneller te maken? -Zijn die kevers uit Mexico(1983) echt zo slecht qua roesten? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
ken de auto niet
ziet er op het oog best ok uit vraagprijs lijkt me niet heel onredelijk niet proberen sneller te maken, 1200 is niet snel maar rijdt lekker. op zoek naar een snelle auto? andere kopen of andere motor monteren. en roest moet je gewoon goed naar kijken als je bij de auto staat |
|
||||
|
||||
Ik vind het een mooi ding.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reactie's!
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste ride was een 82er mexicaan, leuk om mee te beginnen. Deze ziet er leuk uit, neem iemand mee die er verstand van heeft en probeer hem op een brug te bekijken. Succes!
|
|||
|
|||
Kijk even op Keversite.nl en zoek een lijstje op met aankooptips. Bekijk dan inderdaad goed de zwakke plekken. Dit is een redelijk aangepast exemplaar, waarvoor niet echt een 'standaard' prijs te noemen is. Persoonlijk vind ik 'm niet heel duur.
|
|
||||
|
||||
Mooie kever, met de prijs zie ik geen probleem, roest moet je goed naar kijken en zoals al gezegd is, misschien iemand meenemen die er wat van kent... Sneller maken zou ik ook niet doen, hoeft niet snel te gaan, hoort gewoon prettig te rijden