#1
|
||||
|
||||
TE KOOP: Golf 1 GTi met getunede 16v (155 PK op de wielen)
Golf 1 GTi uit 1983
VERKOCHT - in 2002 geheel gerestaureerd - voorzien van origineel GTi interieur - Versnellingsbak+Motor in 2002 gereviseerd - Cilinderkop 08-2004 geheel nieuw opgebouwd, daarnaast zijn alle keerringen aan distributiezijde vervangen (voor €700,- aan rekeningen) - Cilinderkop is geflowed - Scherpe nokkenassen - Sport-uitlaatsysteem inclusief spaghettispruitstuk (Supersprint specifiek voor Golf 1 met 16v blok) - Auto levert 155 PK op de wielen, is op de bank gemeten!! - Rode achterlichten - Koplampen met kruis - Bumpers van een USA-cabrio - Groep N spiegels - Strakke achterklep - 8 cm verlaagd - voorzien van BBS-velgen (6,5Jx15”) - Origineel schuifdak - Sportstuurtje Ik ben zelf 5 jaar monteur geweest bij een VW/Audi-dealer. De auto heeft sinds de cilinderkoprevisie niet meer gereden. De revisie zelf is uitgevoerd door een gespecialiseerd bedrijf. De uitlaatnokkenas moet vervangen worden en de brandstofpomp onder de auto zit vast. Door financiële en gezondheidsredenen ben ik er niet meer aan toe gekomen de auto te repareren. Inmiddels is de APK dus ook verlopen. De auto is met de cilinderkoprevisie voorzien van alle nieuwe onderhoudsdelen (alle filters vervangen, nieuwe olie, koelvloeistof, remolie, distributieriem met spanner, V-snaar). Daarnaast is de rechteraandrijfas+homokineten vervangen, remblokken voorzijde, wiellagers voorzijde, nieuwe uitlaatrubbers en compleet opnieuw afgesteld (ontsteking en CO). Alle onderdelen die door mij op de auto zijn gemonteerd zijn originele Volkswagen-delen. Een nieuwe brandstofpomp + een gebruikte nokkenas zal je ongeveer een 350-400 euro kosten, nieuwe APK erop en het beestje kan weer de weg op. Het is een hele leuke auto met zeer veel rijplezier op zoek naar een hobbyist die de auto weer in ere wil herstellen. De prijs die ik voor deze auto in gedachte heb is €750,- Dit is absoluut een schijntje voor het geld wat ik in deze auto gestoken heb, maar ik woon in het centrum en moet nu een auto voor dagelijks vervoer (160km/dag) hebben dus hij staat me in de weg. TEL: EDIT
__________________
Last edited by VeeDubber : 06-06-2005 at 14:49. |
#2
|
|||
|
|||
Omfg!
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#3
|
||||
|
||||
geen geld!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#4
|
||||
|
||||
Jij ook al niet?
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen |
#5
|
||||
|
||||
750 euro Hans? I'm game....
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Geen geld nee. Misschien wel intresse.. alleen een vraagje, linksvoor is daar de wielkastrand beschadigd? Is het een originele 16v? Of een 1.8 16v uit een mk2?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#7
|
||||
|
||||
Heb je ooit een Golf 1 16V gezien dan?
__________________
Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
Niet direct. M'n eigen ook nooit zo in verdiept eigenlijk
Uit je opmerking maak ik dus uit dat het niet origineel is :p
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#9
|
||||
|
||||
Wielkuiplijsten zijn alle 4 beschadigd, slechte voorbehandeling met het spuiten.
tis origineel een 1.8 8v, omgebouwd met een KR uit een golf 2
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Hans, heb jij een mogelijkheid om vervoer van die auto te regelen ?
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#11
|
||||
|
||||
Het slotje mag erop mods.....
Auto is hoe dan ook vandaag verkocht, vraag is alleen ff aan wie
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#13
|
||||
|
||||
ik gok stijn
|
#14
|
||||
|
||||
Dat gok ik ook zo maar.
[edit]Stijn: nee, helaas, was NET te laat!!! Maar wilde 'm graag [/edit] Last edited by Stijn : 06-06-2005 at 16:26. |