|
|||
|
|||
VERKOCHT! Golf III 1.6 AEE Benzine 1996
Hallo,
Hierbij zet ik mijn Golf te koop. Door een nieuwe baan waarvoor ik meer kilometers moet maken en daarmee boven het omslagpunt kom, is benzine rijden niet meer rendabel voor mij. Specificaties: Merk: Volkswagen Type: Golf III Milestone edition Bouwjaar: 1996 Transmissie: Handgeschakeld Brandstof: Benzine Vermogen: 75PK Kilometerstand: 223.852 (wordt niet meer mee gereden) APK tot: juni 2013 Aanpassingen: - Oranje/zwarte schroefset - VR6 lip - mistlichten overtrokken met zwart folie - knipperlichten overtrokken met geel folie - Wolfsburg Edition vloermatten - Gele pitten in groot licht - Supersprint eindpijp - zijwindschermen - kentekenplaten met opgelegde letters Reeds vervangen: - september 2011 - Thermostaat - december 2011 - Kleine beurt - juni 2012 - APK, Remleidingen, slechte plekken op de bodem getectyleerd - december 2012 - Luchtfilter, oliefilter, olie Wat krijg je er nog bij: - mapje met de bonnetjes van de aanschaffingen/vervangingen - Origineel linker voorscherm. (Is nog niet in de juiste kleur) - originele onderlip - Geen audio aanwezig. wel audio voorbereid. Auto staat op 15 inch matzwarte milestone velgen met winterbanden waar nog maar 1 winter op gereden is. Prijs: EUR 650,-- De prijs is EUR 650,-- omdat het lakwerk niet 100% meer is. Er zitten krassen in de lak. En de auto heeft twee deuken in de rechterportier. Bij interesse/vragen/meer foto's kan je de PM gebruiken om contact op te nemen. Illustratiefoto van de 15 inch winterwielen. (let op: auto is hier niet gewassen)
- VW Golf MK3 Milestone - VW Golf MK4 TDI Master Edition Last edited by vantfur : 15-03-2013 at 18:34. |
|
|||
|
|||
Ruilen tegen een jetta 2
|
|
|||
|
|||
Nee sorry, inruil niet optioneel.
|