|
|||
|
|||
1994 - Polo Coupe - 1.3 (Compleet)
Namens m'n zwager aangeboden:
Volkswagen Polo Coupe 1.3, 4bak 220.000km, of meer, weet ik niet exact. bouwjaar 1994 - kenteken HG-TJ-13 APK tot 11-2013! Defecten: - Kofferklep gedeukt - Motorkap zonder blanke lak, slechte staat - Grille zonder logo - Wieldoppen niet al te netjes - Motorisch: Stond vandaag met een kokende motor en is weggesleept door de ANWB. Witte rook uit de uitlaat. Koppakking is er aan, net als 1 van die slangen naar de motor, waterpomp, verdelerkap e.d Verder zijn dingen als interieur (Stoelen, deurbakken, dashboard e.d), banden & koplampen nog gewoon goed... Tank zit nog 50% vol Alleen als complete auto af te halen! Vraagprijs? Echt, maar dan ook ECHT, geen flauw idee! Inruil van een auto (klein, Polo, Golf 2 etc) is mogelijk en bijna noodzakelijk Last edited by Archiebald : 06-02-2013 at 10:41. |
|
||||
|
||||
I need a Price
|
|
|||
|
|||
Ja ik weet niet wat reeel is. Hij wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor terug krijgen om daarvan een andere auto te kunnen kopen... (Zodat hij zo min mogelijk hoeft bij te leggen)
Maar euhm.. 150,-? |
|
|||
|
|||
150 krijg je er op de sloop ook nog voor..
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het voor hem... Niemand hier die hem wil ophalen!?
|
|
||||
|
||||
APK tot 27-11-2013!!
|
|||
|
|||
Nog vergeten te vermelden inderdaad! Zo goed als nieuwe APK...
Niemand die hier een motorswap project in ziet? Zelf heeft hij er het geld/tijd/kennis/zin niet voor! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb net wat sloperijen hier in de buurt gebeld, maar niemand die er ook maar 1.- voor geeft |
|
|||
|
|||
MAG DICHT!
Auto is gesloopt! |