|
|||
|
|||
Vento 1.6 CL in onderdelen / schroefset / front
Ik heb een vento in onderdelen te koop staan. De achterklep + achterbumper zijn afgeschreven de rest is nog aanwezig. Alles zit nog op de auto en kan in overleg eraf gehaald worden / kan ik eraf halen.
Het betreft een 1.6 CL. De uitlaat is afgebroken bij het flexibele stuk. Grote delen stuur ik niet op kleine delen kan ik elke dag opsturen. Het gene wat ik zelf hou is: - Volledig interieur behalve de stoelen. - Zij lijsten op de deuren - Knipperlichten / Mistlampen - Achterlichten - Onderstel + uitlaat delen. - Raam mechanisme - Velgen De rest mag weg. Het betreft de volgende auto: -Voorschermen zijn zwart, omgerold. Mag voor het mooie nog eens gedaan worden en zit iet wat roest. € 35 de stuk. -Schroefset V-maxx laatste keer dat ik gekeken heb in goede staat. Zal ze schoonmaken als ze eronder uit komen. € 150 (geen stelsleutel) -Handmatige spiegels € 40 voor de 2. -Stoelen incl achterbank € 50 -Grill + motorkap + koplampen € 100 -Voorbumper zonder lip/mistlampen/knipperlichten/blindplaatjes/roosters incl een klein scheurtje (goed te plastic lassen, zit op de rand van de kentekenuitsparing) € 20 -Ramen rondom 10 per stuk, vooruit zit een scheur in -Kentekenbak achter 10 euro, heb ook nog een amerikaanse liggen mag weg voor 50 euro. -Motor onderdelen mogen ook allemaal weg tegen e.a.b. De auto kan ook eventueel in z'n geheel weg. Zonder de mistlampen / knipperlichten / blindplaatjes en lip. Dan mag die weg voor 550 euro. Is wel in de hoedenplank geknipt voor speakers. Het metaal eronder is ook verknipt (niet door mijzelf gedaan) Voor meer info of fotos e.d. graag mailen naar michielbrak@gmail.com of even een pbtje. Whatsapp is ook mogelijk 0623393633. Last edited by Michizzel : 01-02-2013 at 11:45. |
|
|||
|
|||
kleur van auto? matzwart?
|
|
|||
|
|||
Nee auto is gewoon zwart, niet gerold oid. Zoals op bovenstaande foto te zien is.
|
|
||||
|
||||
is de schroefset nog beschikbaar?
|