|
|||
|
|||
GolfASZ
Hallo mensen!
Ik dacht ik stel mij eventjes voor, is ook net zo netjes! Mijn naam is Chahin. 20 jaartjes jong en uiteraard een auto fanaat. Zelf ben ik nog studerende, Commerciële Economie om preciezer te zijn. Daarnaast werk ik part-time als salesmanager voor een face-to-face marketingbureau. Ik ben bekender met tdiclub, en via een bekende hoorde ik over het volksforum. Je kan natuurlijk niet genoeg leren over VAG, dus ik dacht ik registreer mij ook op het volksforum! Maar goed, wat rijdt de jonge student? Goede vraag! Ik rij een VW Golf IV Highline uit 2002. Ik heb 'm nu anderhalf jaar en ben uiterst tevreden. Ik heb (in mijn ogen) één van de betere TDI motoren erin hangen: ASZ. 131PK en heb 'm ook standaard gehouden omdat ik 'm sterk genoeg vind. Heb er zelf een schermpje ingelepeld en nieuwe velgen op gezet: 17" RS4 velgen met runflat banden en koplampen met lezen en xenon-verlichting. En nog wel wat meer dingetjes. Zelf vind ik onderhoud het belangrijkste, dus ik was uiterst zuinig met mijn Volkswagen! Het mag dus gezegd worden dat het een héle nette Golf is! Het ironische is dat ik heel tevreden ben en er gek op ben... Maar 'm wel weg ga doen. Uiteindelijk ben ik natuurlijk ook jong, en je hoeft niet eens jong te zijn om je oog gauw op iets anders te laten vallen. Zodoende is mijn oog op de Seat Leon gevallen uit 2005 - 2007. Mijn eerste post zal dus een advertentie zijn van mijn Golfje. Ben je benieuwd hoe het er uit ziet? Ben je wellicht geïnteresseerd in een zeer nette auto? Dan zal je op de 'te koop' deel mijn advertentie zien staan tevens ook de foto's. Ongetwijfeld zal ik vast met menig in contact komen via verscheidene topics in de toekomst. Ik kijk er naar uit! Groeten, Chahin Last edited by GolfASZ : 18-01-2013 at 22:16. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welkom
|